Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Må bare lige ud med det ..
Har forsøgt at blive gravid siden maj '13 og nu ligger jeg med en ordentlig omgang forkølelse! Så sikkert heller ingen bebs denne gang !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Må bare lige ud med det .. Har forsøgt at blive gravid siden maj '13 og nu ligger jeg med en ordentlig omgang forkølelse! Så sikkert heller ingen bebs denne gang !
Hvorfor ingen baby pga. forkølelse?
esioul skriver: Hvorfor ingen baby pga. forkølelse?
Syntes jeg læste et sted at der var minimal chance for graviditet i en forkølelse ?
Anonym skriver: Syntes jeg læste et sted at der var minimal chance for graviditet i en forkølelse ?
Nej tværtimod. Dit immunforsvar er sænket, så der er større chance for det ikke afstøder et befrugtet æg.
esioul skriver: Nej tværtimod. Dit immunforsvar er sænket, så der er større chance for det ikke afstøder et befrugtet æg.
Nå da da ! Men hva så? Er der så ikke stor chance for en bio ?
Anonym skriver: Nå da da ! Men hva så? Er der så ikke stor chance for en bio ?
Nej det har ikke rigtig noget med sygdom at gøre. Det er fordi der er en "fejl" i ægget, hvis man kan sige det sådan
esioul skriver: Nej det har ikke rigtig noget med sygdom at gøre. Det er fordi der er en "fejl" i ægget, hvis man kan sige det sådan
Så må vi se om der er gevinst denne gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128