Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vil lige stolt vise min bog frem - Livet på Kreta. Har ikke haft den ved et forlag eller noget. Har bare fået den lavet selv hos et firma og solgt den til venner og familie. Har boet på Kreta i næsten ti år, så tænkte at det kunne være spændende for en dansker at læse om hvordan det er at bo hernede. Den er kun på 50 sider, med flotte sorte/hvide billeder indevendig. Men er nu glad for den alligevel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneMaria skriver: Vil lige stolt vise min bog frem - Livet på Kreta. Har ikke haft den ved et forlag eller noget. Har bare fået den lavet selv hos et firma og solgt den til venner og familie. Har boet på Kreta i næsten ti år, så tænkte at det kunne være spændende for en dansker at læse om hvordan det er at bo hernede. Den er kun på 50 sider, med flotte sorte/hvide billeder indevendig. Men er nu glad for den alligevel
Der er så skønt på Kreta
Fin bog ser det ud til
Ser ud til at være en rigtig fin bog!! Vi elsker også Kreta! Og faktisk så sent som Idag har vi bestilt ferie i Platanias til maj
Bare det var mig som boede der !
esioul skriver: Der er så skønt på Kreta Fin bog ser det ud til
tak og ja det er skønt hernede
Tillykke med bogen. Jeg kan huske, at du bad os stemme på forsiden til din bog.
Vi elsker også Kreta og rejser derned den 2/8 til Agii Apostoli
MoarHvidovre skriver: Tillykke med bogen. Jeg kan huske, at du bad os stemme på forsiden til din bog. Vi elsker også Kreta og rejser derned den 2/8 til Agii Apostoli
Hvor har du en god hukommelse!!! var det så den du havde stemt på?
Swerg skriver: Ser ud til at være en rigtig fin bog!! Vi elsker også Kreta! Og faktisk så sent som Idag har vi bestilt ferie i Platanias til maj Bare det var mig som boede der !
håber du får en dejlig ferie herned
AnneMaria skriver: Hvor har du en god hukommelse!!! var det så den du havde stemt på?
Det mener jeg, at det var - kan ihvertefald rigtig godt lide forsiden
Nadia&Daniel skriver: Jeg stemte på den forside Tillykke med bogen
Jeg stemte på den forside Tillykke med bogen
tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128