Anonym skriver:
end mig der har problemer med og kommunikere med faren til sit barn?
det er ikke overdrevet længe siden jeg tog det endelige valg det ikke sku være os igen, han havde svært ved og respektere det ville ha mig igen osv, forleden skriver han så pludselig jeg sku ha været sammen med andre hvilket ikke er sandt, så pt nægter han og tale med mig, han har dog vores søn på weekend nu, men synes det er ret frusterende, vi har altid talt om at ligemeget hvad vi end måtte komme igennem sku det på ingen måde gå udover den bette, og i længden går det jo udover ham hvis ikke han ændre mening, andre der havde de problemer i starten og som evt kom igennem det og nu samarbejder fint?
Ja jeg har prøvet det , men med omvendt fortegn, og til sidst kom samarbejdet op at køre
Det tyder på at han er blevet meget såret over at det ikke skal være jer mere, og derfor prøver at straffe dig for dit fravalg af ham.
Prøv at tage en snak med ham, om netop det i havde aftale, at det lige meget hvad, ikke skulle gå ud over barnet, og at du ønsker at få et godt samarbejde op at køre, for barnet skyld.
Anmeld