Jeg ruger, men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
10 svar
2 synes godt om
26. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg fik i går lagt et rigtig fint blastocyst æg op 

Men fik så voldsomme smerter i hovedet og i nakken, at jeg blev nødt til at tage 2 pamol for at kunne være til.

Ikke nok med det, er jeg her til morgen blevet ramt at en lille forkølelse 

Så nu er jeg sikker på at dette forsøg er spildt 

Bare et øv herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2014

esioul

Anonym skriver:

Jeg fik i går lagt et rigtig fint blastocyst æg op 

Men fik så voldsomme smerter i hovedet og i nakken, at jeg blev nødt til at tage 2 pamol for at kunne være til.

Ikke nok med det, er jeg her til morgen blevet ramt at en lille forkølelse 

Så nu er jeg sikker på at dette forsøg er spildt 

Bare et øv herfra 

Altså det siges jo at være positivt at ens immunforsvar er på arbejde, da der så er bedre betingelser for at det ikke afstøder ægget.

Så bare rolig

Anmeld

26. januar 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Altså det siges jo at være positivt at ens immunforsvar er på arbejde, da der så er bedre betingelser for at det ikke afstøder ægget.

Så bare rolig

Anmeld

26. januar 2014

Carina:-)

Det tror jeg altså ikke har nogen betydning.

Jeg lå med influenza da jeg blev gravid med den yngste og guffede panodil som slik fordi jeg ikke vidste han var der-Og han hang fint på

Anmeld

26. januar 2014

Putomanen

En forkølelse svækker kun dit immunforsvar, hvilket gør chancen mindre for, at din krop udstøder ægget.
Du må også gerne tage nogle en gang i mellem. Bare hold dig fra Ipren og andre hårdere medicin.

Jeg håber rugningen går rigtig godt

Anmeld

26. januar 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Det tror jeg altså ikke har nogen betydning.

Jeg lå med influenza da jeg blev gravid med den yngste og guffede panodil som slik fordi jeg ikke vidste han var der-Og han hang fint på

Hvor er det dejligt at høre 

Anmeld

26. januar 2014

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

En forkølelse svækker kun dit immunforsvar, hvilket gør chancen mindre for, at din krop udstøder ægget.
Du må også gerne tage nogle en gang i mellem. Bare hold dig fra Ipren og andre hårdere medicin.

Jeg håber rugningen går rigtig godt

Det giver mig lidt ro i sindet, men puha hvor er jeg nervøs. 

Tak 

Anmeld

26. januar 2014

Putomanen

Anonym skriver:

Det giver mig lidt ro i sindet, men puha hvor er jeg nervøs. 

Tak 

Men er bare så bange for at gøre noget forkert eller at mindske sine chancer bare en lille smule. Så jeg kan virkelig godt forstå dig!

Selvom det er det sværeste at gøre, kan jeg kun anbefale dig at følge lægens/klinikkens råd om, hvad du må og ikke må, og så forsøge at slappe af og hygge om dig selv.

Anmeld

26. januar 2014

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Men er bare så bange for at gøre noget forkert eller at mindske sine chancer bare en lille smule. Så jeg kan virkelig godt forstå dig!

Selvom det er det sværeste at gøre, kan jeg kun anbefale dig at følge lægens/klinikkens råd om, hvad du må og ikke må, og så forsøge at slappe af og hygge om dig selv.

Ja, er så bange for at gøre noget der kan være skyld i at det ikke lykkes. Især efter at jeg havde en MA som blev opdaget til NF i november. 

Men nu vil jeg bare prøve at slappe af og hygge mig.

Har bestilt en gang massage i næste uge, det må da hjælpe lidt 

Anmeld

26. januar 2014

Putomanen

Anonym skriver:

Ja, er så bange for at gøre noget der kan være skyld i at det ikke lykkes. Især efter at jeg havde en MA som blev opdaget til NF i november. 

Men nu vil jeg bare prøve at slappe af og hygge mig.

Har bestilt en gang massage i næste uge, det må da hjælpe lidt 

Øv, det må være hårdt at gå så lang tid og være gravid, inden det "går galt"!
Heldigvis betyder det, at der er større chance for, at du bliver gravid igen

Det lyder som en fantastisk ide med en god gang massage! Jeg fik akupunktur ved de sidste forsøg, mest fordi det var så afslappende for mig. Jeg tror at det gør ventetiden en smule mindre uudholdelig, hvis man sørger for at forkæle sig selv lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.