Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
4 svar
1 synes godt om
26. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej alle i søde damer!
I må lige hjælpe mig lidt .

Man D 6/1, sidste p pille

Fredag D 10/1 kom mens om formiddagen

Mens sluttede 13/1 om aften og har ikke haft min mens siden, skal lige siges at vi har droppet p pillerne helt.

Jeg har de sidste 7 dage, haft (ondt) nederst i min mave, både i venstre og højre side nede ved lysken , hvis jeg laver en knibeøvelse så gør det ondt nederst i maven , hvis jeg sidder ned og bøjer mig frem gør det også ondt nederst i maven !
Føler min mave er tung hele tiden, tisser hele tiden . Jeg prutter meget syntes jeg .

Nogen der har prøvet det?
Evt nogen der ved hvad det er ?

Hilsen mig :-) GO søndag .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2014

esioul

Anonym skriver:

Hej alle i søde damer!

Mens sluttede 13/1 om aften og har ikke haft min mens siden, skal lige siges at vi har droppet p pillerne helt.

Jeg har de sidste 7 dage, haft (ondt) nederst i min mave, både i venstre og højre side nede ved lysken , hvis jeg laver en knibeøvelse så gør det ondt nederst i maven , hvis jeg sidder ned og bøjer mig frem gør det også ondt nederst i maven !
Føler min mave er tung hele tiden, tisser hele tiden . Jeg prutter meget syntes jeg .

Det er meget normalt at ens mens er uregelmæssig efter p pille stop

Anmeld

26. januar 2014

esioul

Anonym skriver:

Hej alle i søde damer!

Du er jo heller ikke "gået over tid".

Det er jo kun ca. 13 dage siden mens. Det er nok nærmere nu her du har æl

Anmeld

26. januar 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Du er jo heller ikke "gået over tid".

Det er jo kun ca. 13 dage siden mens. Det er nok nærmere nu her du har æl

Mit spørgsmål er nærmere den der smerte , men det nok æggeløsningen som du skriver :-)

Tænker skam ikke at jeg er gravid , det var nærmere de underlige smerter , og en undren over at mens kun var der i 3 dage

Anmeld

26. januar 2014

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.