Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Virksomheden bliver overdraget fra far til datter, kan man se nogle steder hvornår præcis? Jeg kan via CVR nummer se, at virksomheden går fra at være et enkeltmandsfirma til ApS, men det er vel ikke det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vil du vide om det er faren eller datteren der ejer firmaet?
Isabella_mor skriver: vil du vide om det er faren eller datteren der ejer firmaet?
Normalt hvis man skal undgå prob med arv osv- så plejer man at opløse firmaet og lader den nye ejer overtage navn og cvr.
Inde på cvr registret kan du se diverse datoer via cvr nummer
Carina:-) skriver: Normalt hvis man skal undgå prob med arv osv- så plejer man at opløse firmaet og lader den nye ejer overtage navn og cvr. Inde på cvr registret kan du se diverse datoer via cvr nummer
Anonym skriver: Tak for svar. Så når der står at enkeltmandsfirmaet blev opløst den 30/6-11 og ApS blev oprettet 30/6-11, så kan jeg godt regne med at datteren har overtaget den dato?
Tak for svar. Så når der står at enkeltmandsfirmaet blev opløst den 30/6-11 og ApS blev oprettet 30/6-11, så kan jeg godt regne med at datteren har overtaget den dato?
Ja det lyder sandsynligt
Carina:-) skriver: Ja det lyder sandsynligt
Anonym skriver: Tak
Tak
Var så lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128