Hjælp til regntøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2014

Dorthe1986

Tak for alle inputs :-) jeg tænkte celavi men kunne se på nogle tests at de måske ikke var helt i top alligevel.

Men så er der jo tth, er det det der gummi agtige regntøj?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

Dorthe1986

maria_wlt skriver:

TÆNK har Didrikssons waterman kid's set som nr 1 og det her som nr 2 

http://www.stadium.dk/varemarker/everest/toj/129343/everest-k-cl-rain-jkt-s12?SelectedProductUUID=sxMKd3em1lAAAAE7VLNQ82h9&ColorSku=129343006&EventID=2#.UuQAL_2iZGE

Tak :-) har selv set mig lidt lun på Didriksons. Siger den test noget om mærket Abeko?

Anmeld

25. januar 2014

Dorthe1986

Mor Christa skriver:

Herhjemme kører vi med LEGO overtøj, både regntøj, jakke og flyverdragten.. Vi elsker det!
http://www.legowear.dk/josh-207-rain-jacket-6
Her er hans regnjakke og så med de blå regnbukser til.. Det er helt kanon og i top kvalitet  
Men mor her arbejder der også, så vi får en del rabat - så er selvfølgelig farvet i dette spørgsmål  
Men har aldrig været utilfreds med LEGO overtøj

Uh det ser også lækkert ud :-)

Anmeld

25. januar 2014

Mor Christa

Dorthe1986 skriver:

Uh det ser også lækkert ud :-)

Det er det bestemt også 

Anmeld

25. januar 2014

Dorthe1986

Mor Christa skriver:

Det er det bestemt også 

Hvordan er det i størrelsen synes du? Min dreng bruger nu 98-104, mest 98 :-)

Anmeld

25. januar 2014

Mor Christa

Dorthe1986 skriver:

Hvordan er det i størrelsen synes du? Min dreng bruger nu 98-104, mest 98 :-)

Det svarer faktisk nogenlunde til størrelsen, eller hvad man siger
Victor bruger str 98, og vi har købt det i str 98 - det er måske en LIIIILLE smule stort i det, men måske er det fordi han var på vej over i en 98'er da vi købte det. Jeg tror jeg ville købe det i 98 hvis i skal bruge det nu her

Anmeld

25. januar 2014

K&S

Dorthe1986 skriver:

Min dreng starter snart i børnehave og for ikke så længe siden oprettede jeg en tråd om valg af taske dertil, og den har jeg fået anskaffet nu og det blev en haglöfs corker xs i grøn og den er bare lækker

Nå, men denne gang har jeg brug for hjælp til regntøj. Min søn har haft sådan en softshell dragt som regntøj, men synes ikke den er så skide praktisk når han har fået den alder, det skulle gerne være nemt for ham når han skal på toilet og sådan. Og kravet er selvfølgelig at det både kan holde ham tør, men det skal også være åndbart
Prisen er underordnet, det skal bare være i tip top kvalitet

Så hvilket regntøj skal vi vælge?

Vi har tidligere brugt Bilkas, men i år kunne jeg ikke finde det i Antons str., så jeg købte et sæt Mik-Line på tilbud og det er super lækker kvalitet. Det er "gummi", men meget blødt og åndbart

Anmeld

25. januar 2014

JH12

Herhjemme er vi rigtig glade for mærket traktor. Det er virkelig slidstærkt til de aktive børn
Og det holder virkelig tæt.

Anmeld

25. januar 2014

An&Jo

Herhjemme sværger vi til Hummel, det holder bare til aktive børn, det er slidstærkt og kraftigt i materialerne, samtidig med er det åndbart og let.

Anmeld

25. januar 2014

MorDk

Hummel!!!! Eller Celavi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.