Har i en god lørdag? Og hvad skal i lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2014

Muffin_girl

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Herhjemme er det blevet holdt 2 års fødselsdag, så fuld knald på dagen lang! Nu er Ida puttet, så jeg spiser kage..... igen

Nogen skal jo spise resterne

Tillykke med hende håber i har haft en dejlig dag?

Ja lige præcis, også min tanke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

Muffin_girl

o1Mutte skriver:

Vi har fået frikadeller med brun sovs og kartofler Har indkøbt chips og dip til hygge Så tror vi finder en god film Mandens datter er her og hendes bror kommer og overnatter når han har været til alkoholfrit bal Skal op og hente ham kl 00.. 

Ohh ja, og så har jeg lige sat kaffe over til Irish Kaffe  

Frikadeller er altid godt

Nej hvor hyggeligt med alkoholfrit bal, det husker jeg som gode tider

Uhmmm irish coffee

Anmeld

25. januar 2014

B&J

Aalborg_Pigen skriver:

Uhmmmm jeg har haft lyst til flødeboller i dag, mums

Er det, det der pulled chicken færdiglavet ?

Hvor længe sover jeres søn? Er han god til at sove længe?

ja det er det færdige lavet det skulle være nemt m en det sager okay men ikke nær så meget som pulled pork det er jeg nok meget mere til.

uhh han sover mellem 12-14timer så vi får nok lov at sove til kl 08 håber jeg da for han kommer i seng kl 20 nu der er weekend

Anmeld

25. januar 2014

Moma

God lørdag aften til alle 

Jeg har været til hundetræning i formiddags i 6 graders frost. Og her til eftermiddag var jeg til sjov i hallen med vores den mindste på 4.

Nu er manden og datteren af sted til sjov i hallen. Christoffer og jeg skal lige se Peter Pedal færdig, og så skal han puttes, og hunden og jeg skal chille i sofaen med Netflix.

Anmeld

25. januar 2014

Muffin_girl

B&J skriver:

ja det er det færdige lavet det skulle være nemt m en det sager okay men ikke nær så meget som pulled pork det er jeg nok meget mere til.

uhh han sover mellem 12-14timer så vi får nok lov at sove til kl 08 håber jeg da for han kommer i seng kl 20 nu der er weekend

Jeg er også mere til den med pork

Nåeh kl 8 er da også længe,, han er da god til at sove

Anmeld

25. januar 2014

Muffin_girl

Moma skriver:

God lørdag aften til alle 

Jeg har været til hundetræning i formiddags i 6 graders frost. Og her til eftermiddag var jeg til sjov i hallen med vores den mindste på 4.

Nu er manden og datteren af sted til sjov i hallen. Christoffer og jeg skal lige se Peter Pedal færdig, og så skal han puttes, og hunden og jeg skal chille i sofaen med Netflix.

Puha det lyder koldt!!!

Men som en dejlig dag, ja netflix er fantastisk

Anmeld

25. januar 2014

LinLin

Jeg har haft alenetid i dag wuhu!  Lå bare på sofaen og så csi på dvd!
Min mand arbejder hver anden dag (em håndbold) så jeg har været alene med drengene mange dage nu. Så i dag tog han og Adam på tur et par timer.
Han kørte så til Herning igen kl 17....

I morgen kører Adam og jeg nok ind og besøger min mor hvis hun er hjemme...

Anmeld

25. januar 2014

B&J

Aalborg_Pigen skriver:

Jeg er også mere til den med pork

Nåeh kl 8 er da også længe,, han er da god til at sove

nemlig, det er han og det er dejligt

og i forhold til da han var lille sov han max 3timer også vågen i 6-8timer også måske kun ½ time også vågen igen 6-8 timer hold da tror aldrig jeg har været så træt og sort under øjne

Anmeld

25. januar 2014

Muffin_girl

LinLin skriver:

Jeg har haft alenetid i dag wuhu!  Lå bare på sofaen og så csi på dvd!
Min mand arbejder hver anden dag (em håndbold) så jeg har været alene med drengene mange dage nu. Så i dag tog han og Adam på tur et par timer.
Han kørte så til Herning igen kl 17....

I morgen kører Adam og jeg nok ind og besøger min mor hvis hun er hjemme...

Lyder som dejligt med alene tid, men hårdt du er så meget "på" . Men vænner man sig nok til

Anmeld

25. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Aalborg_Pigen skriver:

Ja som overskriften siger

Her er vi begge små syge, men prøver at hygge alligevel.

Vi skal have flæskesteg med tzatiki, salat, ovnbagte kartofler og hjemmelavet foccacia. og til dessert magnum is

Hvad skal i have og spise eller har fået?

Ellers skal vi bare se Huset På Christianshavn i tv, og slappe af.

Hvad med dig/jer?

God weekend

Her har vi bare fået rugbrød til aftensmad. Og når babyboy er lagt til at sove skal vi se film og hygge.. det nåede vi ikke igår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.