Mens sku komme idag, men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
5 svar
9 synes godt om
25. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg skulle have haft min mens idag, men den er ikke kommet og ingen tegn på det endnu..

Har haft kvalme on/off de sidste 4 dage ca. det kommer på mange forskellige tidspunkter.

Jeg har været meget irretabel os de sidste 4-5 dage. min kæreste synes jeg har en meget kort lunte disse dage.

Men har til formiddag taget en test som var meget negativ..

Hva skal jeg tro?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg skulle have haft min mens idag, men den er ikke kommet og ingen tegn på det endnu..

Har haft kvalme on/off de sidste 4 dage ca. det kommer på mange forskellige tidspunkter.

Jeg har været meget irretabel os de sidste 4-5 dage. min kæreste synes jeg har en meget kort lunte disse dage.

Hva skal jeg tro?

At du ikke er gravid?
At du bare ikke kan teste positivt endnu?
At din mens er forsinket?
At der ikke er nogen, der kan give dig svar, men at du bare er nødt til at teste videre eller afvente mens?

Anmeld

25. januar 2014

firstbaby

Altså de fleste kan jo teste positiv på forventet mens dag, men kan jo være du bare producerer langsomt hcg vil anbefale dig at teste imorgen når du vågner, da urinen er mere koncentreret der dog spiller psyken jo også en del ind og kan være med til at forsinke mens men krydser da fingre for du snart får to fine streger

Anmeld

25. januar 2014

Elbæk

Anonym skriver:

Hva skal jeg tro?

Jeg testede negativ på forventet mens dag. 3 dage efter var den skyggestregs positiv, og yderligere 3 dage efter var den knald lyserød. Krydser fingre for at du får de to magiske streger snart  

Anmeld

25. januar 2014

B&J

selv om jeg er på p-piller kan min mens sagtens rykke sig 1-2 dage sker ikke tit men kan ske og det sjovt op til min mens kan jeg få kvalme og mega ondt i brysterne..

men da jeg var gravid havde jeg kun ondt i brysterne så hvis jeg ikke havde det og ikke var gået 2uger over tid ja så viste jeg det ikke

mens har ikke altid tegn og ind i mellem har den og man har også tit humør svingninger når man skal have sin mens men vent nu og se om den kommer eller der kommer 2 streger

Anmeld

25. januar 2014

Anonym trådstarter

Elbæk skriver:

Jeg testede negativ på forventet mens dag. 3 dage efter var den skyggestregs positiv, og yderligere 3 dage efter var den knald lyserød. Krydser fingre for at du får de to magiske streger snart  

Tak for svar. Jeg må teste en af de næste dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.