Kaster op efter hvert måltid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. januar 2014

Hullabullabulla

Ja det er hvad min søn på 10,5 måned gør.. Han har fået fast føde siden han var 7 måneder gammel og er fantastisk til at tygge, men de sidste 4 dage har han faktisk afvist mad (og drikke!), han spiser meget lidt, og lige bag efter kommer maden op igen helt ufordøjet.. Der er ingen forskel om det er brød eller grød eller aftensmad..

Han er desuden mega mega sur konstant, det mistænker jeg dog et tigerspring for at være skyld i, og så tror jeg desuden han har en tand på vej..

Prøver selvfølgelig alt for at få væske i ham, men han afviser koppen og bliver stiktosset

Nogle gode råd ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

ano14316

Britt88 skriver:

Ja det er hvad min søn på 10,5 måned gør.. Han har fået fast føde siden han var 7 måneder gammel og er fantastisk til at tygge, men de sidste 4 dage har han faktisk afvist mad (og drikke!), han spiser meget lidt, og lige bag efter kommer maden op igen helt ufordøjet.. Der er ingen forskel om det er brød eller grød eller aftensmad..

Han er desuden mega mega sur konstant, det mistænker jeg dog et tigerspring for at være skyld i, og så tror jeg desuden han har en tand på vej..

Prøver selvfølgelig alt for at få væske i ham, men han afviser koppen og bliver stiktosset

Nogle gode råd ?

Har han våde bleer?
Har han normal afføring?

Synes det er længe at kaste op.. tror jeg ville ringe til lægevagten..

Har han ikke våde bleer så skal du have ham set af en læge som i NU..

Har han tynd afføring ville jeg lige se tiden lidt an, da det så nok bare er en maveinfektion, og så er det bare væske der er super vigtigt og holde øje med de våde bleer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.