Hvormeget søvn 14 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. januar 2014

Merii

Min søn er 14 mdr og sover meget sent om aftenen selvom hans middagslur er fra kl 12-14. Han sover mellem kl. 22-23.30 fx igår sov han fx kl 23.45 og vågner kl. 8, dvs han får max 8,5 time søvn pr nat. 

Jeg synes det er alt for lidt og det har varet i 2 uger nu.

hvordan sover jeres altså hvor mange timer nat og dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

Bondo

Det lyder godt nok ikke af meget. Min søn på 15 mdr sover fra 19 til 6.30 og igen fra 12 til 15. Min søn havde en periode på 2-3 ugers tid, hvor han sov dårligt omkring de 14 mdr. Jeg tænker, om det derfor kan være pga. et spring, som ligger der omkring, og som gør, at de har svært ved at falde til ro om aftenen. Det er dog helt forsvundet igen hos vores søn og han sover nu fint igen. 

Anmeld

31. januar 2014

Ønskebarnet12

Merii skriver:

Min søn er 14 mdr og sover meget sent om aftenen selvom hans middagslur er fra kl 12-14. Han sover mellem kl. 22-23.30 fx igår sov han fx kl 23.45 og vågner kl. 8, dvs han får max 8,5 time søvn pr nat. 

Jeg synes det er alt for lidt og det har varet i 2 uger nu.

hvordan sover jeres altså hvor mange timer nat og dag?

Det lyder meget som min søn,

Der var en periode for ikke så langtid siden, hvor han blev lagt i bestemt tid, så han sov kl.19 om aften, og vågnte flere gange, men vi lod ham ikke komme ind i stuen, så vi lå lidt ved ham og så sov han videre. (Nu skal det siges min søn ikke sover i sin egen seng, long story)

Men, her i den seneste uges tid har han haft øjenbetændelse, og været syg. der blev han lagt forkerte tider, og faren henter ham fra vuggestuen, og tit falder han i søvn fra 16-18 og det er der, hvor det går galt. For hvis man prøver at holde dem vågen det tidspunkt, lad dem spise lidt, lege med dem lidt. og så sove. så sover de.

Anmeld

31. januar 2014

MorDk

Min datter sover kl.18.15 og vågner 2 gange inden midnat og 2 gange i løbet af natten. Vågner mellem 5.30 og 6.00

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.