Rabat Legoland????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.513 visninger
7 svar
2 synes godt om
25. januar 2014

Livas mor

Godmorgen de damer..

Vi skal en tur på familiebesøg i Billund til april og tænkte på at tage i Legoland i den sammenhæng. Men er der nogen der kender til rabatter til indgangen eller ligger inde med rabat kuponer, de kan undvære?

Knus Rikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tit har der været rabat kuponer til Legoland på cornfleks pakkerne, så børn ka komme gratis ind. 

Sidste år gav de rabat til alle danske bank kunder, indtil en vis dato. Vh stine

Anmeld

25. januar 2014

Livas mor

StineW79 skriver:

Tit har der været rabat kuponer til Legoland på cornfleks pakkerne, så børn ka komme gratis ind. 

Sidste år gav de rabat til alle danske bank kunder, indtil en vis dato. Vh stine

Mange tak for svar..

Jeg har undersøgt Danske Bank, men det tydede ikke på tilbuddet var der mere. Jeg må holde udkig med cornflakes pakker så ��

Anmeld

25. januar 2014

et-ønske

De åbner først den 5/4 så jeg tror der går et par måneder endnu før det vrimler med fribilletter og rabatter
Tilbudet i Danske Bank er kun for deres kunder - men plejer at være i april/maj og igen i september, sådan har det været de sidste 4 år.
Jeps vi er der ofte og har sæsonpas hele banden

Anmeld

25. januar 2014

Livas mor

et-ønske skriver:

De åbner først den 5/4 så jeg tror der går et par måneder endnu før det vrimler med fribilletter og rabatter
Tilbudet i Danske Bank er kun for deres kunder - men plejer at være i april/maj og igen i september, sådan har det været de sidste 4 år.
Jeps vi er der ofte og har sæsonpas hele banden

Vi skal derhen d. 16/4. Jeg er fast kunde i Danske Bank, kan bare ikke læse møg frem til noget derinde.

Anmeld

25. januar 2014

LinLin

BR plejer at give indgangen til børne-medlemmer. Der var også i happy meals sidste (det var dog vist undtaget juli).
Hvis man er medlem af lego club, får man vist også en børnebillet (det gjorde vi i hvert fald sidste år)

Der plejer at være masser af muligheder for at få børnene gratis ind hvis der er samme antal betalende voksne

Anmeld

25. januar 2014

et-ønske

Livas mor skriver:

Vi skal derhen d. 16/4. Jeg er fast kunde i Danske Bank, kan bare ikke læse møg frem til noget derinde.

Der går noget tid før det kommer på deres hjemmeside - tror ihvertfald et par måneder endnu - men det er en ret stor rabat
Og fribilletter til børn skal nok komme i massevis inden de åbner

Anmeld

25. januar 2014

Mum33

Er de medlem af fætter BR kommer de gratis ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.