Anonym skriver:
Hey damer! Jeg håber virkelig, at der er nogen herinde, der kan hjælpe mig lidt igang. Jeg er totalt grøn hvad angår ægløsning og teste 
Hubby og jeg besluttede i forgårs, at vi ville gå igang med ÆL-test og hele molevitten for at undgå behandling.
Jeg prøvede så en ÆL-test for første gang i dag (kl 15.00). Og jeg må sige: Jeg er blank!
Jeg har vedhæftet et billede. Er der nogen, der kan sige mig, hvad den betyder? (Det er kontrolstregen, der er tydeligst)
Jeg har læst, at teststregen skal være mindst ligeså tydelig som kontrolstregen - men hvad betyder en svagere teststreg så?
Det skal siges, at jeg er på 11. dag i min cyklus (som er på 29-30 dage). Jeg havde nogle niv i underlivet i går+øget udflåd, så jeg frygter lidt, at ÆL allerede var i går. Men kan det passe, at den allerede kom på 10. dag?
Jeg skal lige huske at sige, at jeg tog en ny ÆL-test kl 19. Der var teststregen en liiiiille smule rødere end den her. 

Negativ, som du allerede ved.
Du skal ikke forholde dig til andet end en klingende positiv test - intensiteten på teststregen kan svinge frem og tilbage mange gange i løbet af cyklus.......dog ville jeg nok teste hyppigere, når stregen formentligt omkring dag 13-14-stykker begynder at tage til i styrke.
Groft sagt - hvis du er i tvivl, om en test er positiv eller negativ, så er den negativ, hvis man har set en rigtig positiv, så er man ikke i tvivl

Spørg endelig - og velkommen
Anmeld