dyne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
10 svar
2 synes godt om
25. januar 2014

san

Ja hvilkem dyne skal man vælge? Hvad har i af ideer? priser og sted man køber dynen? får et sommerbarn og vil gerne have både en sommer og en vinterdyne.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

M &.I

san skriver:

Ja hvilkem dyne skal man vælge? Hvad har i af ideer? priser og sted man køber dynen? får et sommerbarn og vil gerne have både en sommer og en vinterdyne.. 

jeg har en fra jysk den kan man bruge til sommer... om vinter har vi varm stof dyne...

Anmeld

25. januar 2014

DianaRJS

san skriver:

her er det billige babydyner fra jysk vi har, og vi er mere end glade for dem.

havde en dyr babydyne til de 2 store fra babysam og kan ærlig talt ikke mørke forskel, de har alle 4 været lige varme, og sovet lige godt, eller så godt som baby nu sover

mener jeg gav 225,- for dem i jysk. de var dog på tilbud der, så normal prisen kan ejg ikke huske.

Anmeld

25. januar 2014

Aabye

san skriver:

Herhjemme har vi uld dyner til ungerne.. De er super lækre.. De er godt nok lidt dyre, men helt sikkert alle pengene værd.. 

Anmeld

25. januar 2014

Maria-s

Vil bare lige nævne at Jysk har udsalg på dyner denne weekend 

Jeg har fået at vide at man skal gå efter det der hedder bæreevne i en dyne. Jo højre bæreevne, jo bedre dyne  Sådan en 10-12 stykker skal vist være rigtig fint. Og så esedet jo så valgmulighederne mellem fyld; fiber, silke, uld, fjer, kugler, dun mv. Nogle er mere allergivenlige end andre. 

Anmeld

25. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har dem fra jysk, og købte dem i sin tid på tilbud til nærmest ingen penge. De har holdt i 5 år indtil vidre, og bliver nu brugt af barn nr 2. 

Har også en jeg købte til 100 kr i kvikly for 5 år siden, som også er rigtig fin!! Vh stine

Anmeld

25. januar 2014

san

Maria-s skriver:

Vil bare lige nævne at Jysk har udsalg på dyner denne weekend 

Jeg har fået at vide at man skal gå efter det der hedder bæreevne i en dyne. Jo højre bæreevne, jo bedre dyne  Sådan en 10-12 stykker skal vist være rigtig fint. Og så esedet jo så valgmulighederne mellem fyld; fiber, silke, uld, fjer, kugler, dun mv. Nogle er mere allergivenlige end andre. 

Tror også lige jeg hopper forbi jysk i dag og kigger

Anmeld

25. januar 2014

Mette Jørgensen - Mammashop

I&M skriver:

jeg har en fra jysk den kan man bruge til sommer... om vinter har vi varm stof dyne...

Jeg vil anbefale en voxipose til vinter, men det afhænger også meget af, om dit barn bliver meget varmt , og det er svært at vide på forhånd :-) 

men det har jeg i hvert fald haft god erfaring med.

Anmeld

25. januar 2014

Elbæk

san skriver:

Vi har kun temprakon i alt til vores søn. Og kan kun anbefale det, det er fantastisk - især hvis man har et barn der hurtig bliver varmt eller sveder meget. 

Anmeld

25. januar 2014

san

Har idag købt en dejlig sommerdyne i jysk.. Så må jeg se om det bliver en voksipose til

vinter  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.