Teste hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
5 svar
1 synes godt om
25. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej de damer :-) håber i kan hjælpe mig, er rigtig usikker på min testdag. Min forrige mens kom d.1 december og min sidste mens kom D.7 januar. Lidt forsinket da jeg desværre endte i en bio i sidste måned.. Men håber på de 2 streger igen
Hvornår ville i sige jeg kan teste??
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej de damer :-) håber i kan hjælpe mig, er rigtig usikker på min testdag. Min forrige mens kom d.1 december og min sidste mens kom D.7 januar. Lidt forsinket da jeg desværre endte i en bio i sidste måned.. Men håber på de 2 streger igen
Knus

På forventet menstruationsdag.

Anmeld

25. januar 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

På forventet menstruationsdag.

Ja tak, problemet er bare at jeg ikke lige ved hvornår jeg kan forvente mens??
:-) :-)

Anmeld

25. januar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Ja tak, problemet er bare at jeg ikke lige ved hvornår jeg kan forvente mens??
:-) :-)

Hvis din cyklus er f.eks. 30 dage, så start med at teste udfra det, og så kan du tage en test hver 3.-4. dag for at se, om der skulle dukke noget op

Anmeld

26. januar 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvis din cyklus er f.eks. 30 dage, så start med at teste udfra det, og så kan du tage en test hver 3.-4. dag for at se, om der skulle dukke noget op

Mener min cyklus er 28-30 dage. Kan det så passe jeg skal teste D. 3 februar? Er bare så i tvivl, og er lidt af et testmonster!

Anmeld

26. januar 2014

M &.I

Anonym skriver:

Knus

du forventer mens den 4 Feb... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.