Male et rum større :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
9 svar
5 synes godt om
24. januar 2014

Kløver

Hey tøser og de få mænd som har vovet sig ind i hønsegården

Har planer om at få malet stuen. Tænker også at male nogle af mine træmøbler hvide. Men ved ikke om møblerne bliver hvid i hvid hvis væggen også skal være hvid/brækket hvid/ægteskab eller hvad det hedder

Nogle gode råd hvordan man ellers giver lys og luft til et mindre rum med mange møbler måske en anden farve end hvis men meget lys

Både ideer og hvis nogle vil vise billeder modtages det med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

Masig

Maja84 skriver:

Har planer om at få malet stuen. Tænker også at male nogle af mine træmøbler hvide. Men ved ikke om møblerne bliver hvid i hvid hvis væggen også skal være hvid/brækket hvid/ægteskab eller hvad det hedder

Nogle gode råd hvordan man ellers giver lys og luft til et mindre rum med mange møbler måske en anden farve end hvis men meget lys

Spejle  De kan gøre rummet større, fx et aflangt spejl oven over sofaen eller spisebordet, afhængig af jeres indretning.... Hvide vægge og hvide møbler synes jeg ville blive for klinisk, men hvis man vælger nogle møbler med lidt antik udseende og lidt farver på nips og den slags, kunne det måske gå...

her havde vi hvide vægge, hvidt køkken (køkken Alrum), helt lyst gulv og mørke møbler... Vi har lige malet stuen grøn hehe.... Der blev bare for lyst, men vi har også mange store vinduer hele vejen rundt og manglede lidt "varme"... 

Anmeld

24. januar 2014

Kløver

Masig skriver:

Spejle  De kan gøre rummet større, fx et aflangt spejl oven over sofaen eller spisebordet, afhængig af jeres indretning.... Hvide vægge og hvide møbler synes jeg ville blive for klinisk, men hvis man vælger nogle møbler med lidt antik udseende og lidt farver på nips og den slags, kunne det måske gå...

her havde vi hvide vægge, hvidt køkken (køkken Alrum), helt lyst gulv og mørke møbler... Vi har lige malet stuen grøn hehe.... Der blev bare for lyst, men vi har også mange store vinduer hele vejen rundt og manglede lidt "varme"... 

Har et spejl men ikke plads til mere. Vi har mange træmøbler og gamle møbler. Synes også hvid i hvid bliver klinisk men helt hvid bliver det ikke da vi bla har nogle ting som ikke kan males og sorte sofaer tænkte feks at male et hjørneskabets i træ, hvis indeni (glas ruder i) og så en meget lys støvet grøn udvendig så det bliver lidt rustikt måske da vi har gammel stil

Anmeld

24. januar 2014

Masig

Maja84 skriver:

Har et spejl men ikke plads til mere. Vi har mange træmøbler og gamle møbler. Synes også hvid i hvid bliver klinisk men helt hvid bliver det ikke da vi bla har nogle ting som ikke kan males og sorte sofaer tænkte feks at male et hjørneskabets i træ, hvis indeni (glas ruder i) og så en meget lys støvet grøn udvendig så det bliver lidt rustikt måske da vi har gammel stil

Det tror jeg kunne være rigtig fedt, altså det med skabet... Lyder spændende 

Anmeld

24. januar 2014

Kløver

Masig skriver:

Det tror jeg kunne være rigtig fedt, altså det med skabet... Lyder spændende 

Det ser sådan ud, se bort fra rod
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. januar 2014

Masig

Maja84 skriver:

Ej, hvor sjovt, jeg har haft et lige magen til 

Det kunne blive fedt hvis det blev malet hvidt med den grønne baggrund du talte om 

Anmeld

25. januar 2014

M (:

Maja84 skriver:

Hihi, hvilken farve har ægteskab? Tror du ikke du mener æggeskal? 

Anmeld

25. januar 2014

lineog4

Maja84 skriver:

Det kunne også være super flot i sort. Har malet et skab sort og synes næsten det giver mere lys end et hvidt - ja lyder dumt... Men sådan et skinnede sort skab skaber rum. det er så Hvidt inden i

Anmeld

25. januar 2014

lineog4

Man kan lege med den ene væg feks. Får tapet med dybde i - lys tapet for at udvide.... Gad jeg godt, men vi har ikke nogen vægge hvor der ikke er en dør eller et vindue

Anmeld

25. januar 2014

Team Putte

Maja84 skriver:

mal det det vil blive super let at se på og vil ikke blive helt væk i den hvide væg da der jo er glas og ting i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.