Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Hey tøser og de få mænd som har vovet sig ind i hønsegården Har planer om at få malet stuen. Tænker også at male nogle af mine træmøbler hvide. Men ved ikke om møblerne bliver hvid i hvid hvis væggen også skal være hvid/brækket hvid/ægteskab eller hvad det hedder Nogle gode råd hvordan man ellers giver lys og luft til et mindre rum med mange møbler måske en anden farve end hvis men meget lys Både ideer og hvis nogle vil vise billeder modtages det med kyshånd
Hey tøser og de få mænd som har vovet sig ind i hønsegården Har planer om at få malet stuen. Tænker også at male nogle af mine træmøbler hvide. Men ved ikke om møblerne bliver hvid i hvid hvis væggen også skal være hvid/brækket hvid/ægteskab eller hvad det hedder Nogle gode råd hvordan man ellers giver lys og luft til et mindre rum med mange møbler måske en anden farve end hvis men meget lys Både ideer og hvis nogle vil vise billeder modtages det med kyshånd
Spejle De kan gøre rummet større, fx et aflangt spejl oven over sofaen eller spisebordet, afhængig af jeres indretning.... Hvide vægge og hvide møbler synes jeg ville blive for klinisk, men hvis man vælger nogle møbler med lidt antik udseende og lidt farver på nips og den slags, kunne det måske gå...
her havde vi hvide vægge, hvidt køkken (køkken Alrum), helt lyst gulv og mørke møbler... Vi har lige malet stuen grøn hehe.... Der blev bare for lyst, men vi har også mange store vinduer hele vejen rundt og manglede lidt "varme"...
Masig skriver: Spejle De kan gøre rummet større, fx et aflangt spejl oven over sofaen eller spisebordet, afhængig af jeres indretning.... Hvide vægge og hvide møbler synes jeg ville blive for klinisk, men hvis man vælger nogle møbler med lidt antik udseende og lidt farver på nips og den slags, kunne det måske gå... her havde vi hvide vægge, hvidt køkken (køkken Alrum), helt lyst gulv og mørke møbler... Vi har lige malet stuen grøn hehe.... Der blev bare for lyst, men vi har også mange store vinduer hele vejen rundt og manglede lidt "varme"...
Maja84 skriver: Har et spejl men ikke plads til mere. Vi har mange træmøbler og gamle møbler. Synes også hvid i hvid bliver klinisk men helt hvid bliver det ikke da vi bla har nogle ting som ikke kan males og sorte sofaer tænkte feks at male et hjørneskabets i træ, hvis indeni (glas ruder i) og så en meget lys støvet grøn udvendig så det bliver lidt rustikt måske da vi har gammel stil
Har et spejl men ikke plads til mere. Vi har mange træmøbler og gamle møbler. Synes også hvid i hvid bliver klinisk men helt hvid bliver det ikke da vi bla har nogle ting som ikke kan males og sorte sofaer tænkte feks at male et hjørneskabets i træ, hvis indeni (glas ruder i) og så en meget lys støvet grøn udvendig så det bliver lidt rustikt måske da vi har gammel stil
Det tror jeg kunne være rigtig fedt, altså det med skabet... Lyder spændende
Masig skriver: Det tror jeg kunne være rigtig fedt, altså det med skabet... Lyder spændende
Maja84 skriver: Det ser sådan ud, se bort fra rod
Det ser sådan ud, se bort fra rod
Ej, hvor sjovt, jeg har haft et lige magen til
Det kunne blive fedt hvis det blev malet hvidt med den grønne baggrund du talte om
Hihi, hvilken farve har ægteskab? Tror du ikke du mener æggeskal?
Det kunne også være super flot i sort. Har malet et skab sort og synes næsten det giver mere lys end et hvidt - ja lyder dumt... Men sådan et skinnede sort skab skaber rum. det er så Hvidt inden i
Man kan lege med den ene væg feks. Får tapet med dybde i - lys tapet for at udvide.... Gad jeg godt, men vi har ikke nogen vægge hvor der ikke er en dør eller et vindue
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128