Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorDk skriver: Nu skal det bare være... ♥
Nu skal det bare være... ♥
Det skal det nemlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Becks skriver: 1000 tak tøser 8 dage er allerede gået, kun 6 dage til testdag Jeg tror ikke helt på, den er der denne gang - Synes jeg har rigtig ondt i min lænd, som en uge op til mens.. Men jeg krydser fortsat fingre for mig selv
1000 tak tøser
8 dage er allerede gået, kun 6 dage til testdag
Jeg tror ikke helt på, den er der denne gang - Synes jeg har rigtig ondt i min lænd, som en uge op til mens..
Men jeg krydser fortsat fingre for mig selv
Hepper alt hvad jeg kan!
Miss Church skriver: Hepper alt hvad jeg kan!
Tak
Sikke store og skønne dine tøser er blevet
Becks skriver: Tak Sikke store og skønne dine tøser er blevet
Tak skal du have!
De bliver bare så hurtigt store! Jeg kan slet ikke følge med. Men de bliver bare dejligere og dejligere hver dag
Jeg er også gået ind i den berømte ventetid nu. gaaaaaaaaaab
Miss Church skriver: Tak skal du have! De bliver bare så hurtigt store! Jeg kan slet ikke følge med. Men de bliver bare dejligere og dejligere hver dag
Synes også kun det er nogle uger siden du fødte dem... Og nu er de snart 1 år - det jo vildt
esioul skriver: Jeg er også gået ind i den berømte ventetid nu. gaaaaaaaaaab
Ihhh hvor spændende!
Hvornår skal du teste?
Becks skriver: Synes også kun det er nogle uger siden du fødte dem... Og nu er de snart 1 år - det jo vildt
Ja det er vanvittigt! Jeg skal kun have dem hjemme i en måned mere, så skal de i vuggestue
Miss Church skriver: Ja det er vanvittigt! Jeg skal kun have dem hjemme i en måned mere, så skal de i vuggestue
Puha
Så er det ud i den store verden..
Becks skriver: Puha Så er det ud i den store verden..
Ja det er ikke til at forstå. Men det klare de sikkert i stiv arm Men mon mor gør?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128