Vil gerne give kæresten en gave. Men hvad?....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
9 svar
2 synes godt om
24. januar 2014

Anonym trådstarter

Er anonym for at være sikker på at kæresten ikke lurer med

Men jeg vil rigtig gerne købe en gave til min kæreste fordi han simpelthen er den bedste kæreste jeg nogensinde har haft og så venter vi os en guldklump til april <3
..Men er helt blank for idéer??..  

Han går hverken med ur, armbånd, halskæde eller ring. (Kan måske få ham til det men det er ikke noget han plejer at gå dem)

Nogle idéer? Det må gerne være lidt personligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

Marts<3

Nu hvor i snart skal være tre, og alt de ting der følger med at få børn. Så kunne du måske gi ham en oplevelse for Jer. Spa, massage, hotelophold etc.
Hvor i bare kan slappe helt af og nyde hinanden 100%...

Held og lykke...

Anmeld

24. januar 2014

Anonym trådstarter

Marts<3 skriver:

Nu hvor i snart skal være tre, og alt de ting der følger med at få børn. Så kunne du måske gi ham en oplevelse for Jer. Spa, massage, hotelophold etc.
Hvor i bare kan slappe helt af og nyde hinanden 100%...

Held og lykke...

Ja det kunne da være en idé

Anmeld

24. januar 2014

Mor Christa

Åh hvor er du herlig 
Har ingen ideer, desværre. Jo måske dét med hotelophold eller en oplevelse for jer to alene.. Men ville lige ytre at jeg synes det var rigtig sødt af dig. 

Anmeld

24. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor Christa skriver:

Åh hvor er du herlig 
Har ingen ideer, desværre. Jo måske dét med hotelophold eller en oplevelse for jer to alene.. Men ville lige ytre at jeg synes det var rigtig sødt af dig. 

Hihi tak 

Anmeld

24. januar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Men jeg vil rigtig gerne købe en gave til min kæreste fordi han simpelthen er den bedste kæreste jeg nogensinde har haft og så venter vi os en guldklump til april <3

Han går hverken med ur, armbånd, halskæde eller ring. (Kan måske få ham til det men det er ikke noget han plejer at gå dem)

En rigtig mandeoplevelse - faldskærmsudspring, en tur i en vanvittig sportsvogn, book paintball eller gocartkørsel for ham og nogle venner og send en kasse øl med......så gaven er, at du er verdens cooleste kæreste, der vil give kæresten en fed oplevelse, inden han skal være far.

Anmeld

24. januar 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

En rigtig mandeoplevelse - faldskærmsudspring, en tur i en vanvittig sportsvogn, book paintball eller gocartkørsel for ham og nogle venner og send en kasse øl med......så gaven er, at du er verdens cooleste kæreste, der vil give kæresten en fed oplevelse, inden han skal være far.

Åh ja det kunne være genialt. Dog ikke faldskærmsudspring for vil helst gerne at han er i live når han kommer hjem igen

Anmeld

24. januar 2014

Elbæk

Anonym skriver:

Har du et billede af din guldklump? et scanningsbillede? så kan du evt tage et billede, af dig selv i undertøj, hvor du laver et hjerte med dine hænder over maven, og inde i det hjerte er der et scanningsbillede af jeres barn, og så få det printet ud og sat i ramme, og derefter købe en "verdens bedste far" kop, og "verdens bedste far" strømper eller nøglering, og smide et par hundrende på en god biograftur med en film som du ved han vil elske. 

Anmeld

24. januar 2014

Anonym trådstarter

Elbæk skriver:

Har du et billede af din guldklump? et scanningsbillede? så kan du evt tage et billede, af dig selv i undertøj, hvor du laver et hjerte med dine hænder over maven, og inde i det hjerte er der et scanningsbillede af jeres barn, og så få det printet ud og sat i ramme, og derefter købe en "verdens bedste far" kop, og "verdens bedste far" strømper eller nøglering, og smide et par hundrende på en god biograftur med en film som du ved han vil elske. 

Ja det var en rigtig sød idé

Anmeld

24. januar 2014

Hullabullabulla

Måske ikke vildt personligt - men 2 billetter til ex vis koncert, stand up eller noget i den dur?

Jeg gav min kæreste 2 billetter til live fra Bremen et par måneder før min termin det faldt i rigtig god jord og vi havde en hyggelig aften med 3 retters menu og så live fra Bremen showet..

I fødselsdagsgave fik han 2 billetter til Volbeat koncert - der tog han en kammerat med da vores søn var kommet til verden der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.