Hvor lang tid må baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg havde fandme (undskyld mit franske) ringet igen!!!

En baby på 4 mdr. Vil ikke gå så længe uden mad medmindre der er noget i vejen, og hvis han sover mere end han plejer er han jo påvirket!

Hvordan er den bløde plet ovenpå hans hoved?

til dig

? Den er normal/som den plejer, hvad tænker du?'

Ja, han sagde bare at når han hverken havde feber og var tilpas, så ku han jo ik gør så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

k&k&k&k

Anonym skriver:

? Den er normal/som den plejer, hvad tænker du?

Har fået af vide af min sundhedsplejerske at hvis den er sunket ned i hovedet kan det være tegn på væskemangel.

Det havde min datter jævnligt pga. refluks.

Men kan se du har fået noget i ham nu

Anmeld

24. januar 2014

k&k&k&k

Anonym skriver:

? Den er normal/som den plejer, hvad tænker du?'

Ja, han sagde bare at når han hverken havde feber og var tilpas, så ku han jo ik gør så meget

Jeg synes bare at ofte at de ikke tager ting alvorligt! Og hvis de kan høre på en at man er lidt tilbageholdende og føjelig så er de gode til at få en til at føle sig meget lille og få dårlig samvittighed over at have ringet!!

Anmeld

25. januar 2014

Chili

Anonym skriver:

gå uden mad?

Han er 4 mdr og jeg kan simpelthen ik få ham til at spise, tror han har ondt i halsen

Han spiste 180 ml i nat 04.00 også har han kun spist en flaske i dag kl 11.30,har intet ku få i ham før eller efter???

Han er desuden for tidlig født

Jeg ved ikke om det stadig er et problem, men kan der evt. Være tænder på vej? Min søn fik flaske og da han begyndte at få tænder ville han ikke have den... Tror det var ubehageligt.
Håber han spiser

Anmeld

25. januar 2014

Stumpen

Håber han gennem natten har fået noget at spise og ellers ville jeg ringe igen... Mine børn var flaskebørn og nægtede aldrig at spise.. Derfor er jeg lidt beklemt ved jeres situation..

det passer dog ikke, da den ældste var 2 mdr sov hun mere og ville ikke spise, men havde feber.. Da egen læge mente at så små børn ikke har feber uden synlig grund (snot f.eks.) så sendte hun os på børneafd. Og min datter fik konstateret nyrebækkenbetændelse.. Ikke at jeg tror din søn har det.. Men hvis der er gået et døgn uden ret meget mad ville jeg ringe.. Vi bliver jo alle slappe uden mad..

Anmeld

25. januar 2014

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Håber han gennem natten har fået noget at spise og ellers ville jeg ringe igen... Mine børn var flaskebørn og nægtede aldrig at spise.. Derfor er jeg lidt beklemt ved jeres situation..

det passer dog ikke, da den ældste var 2 mdr sov hun mere og ville ikke spise, men havde feber.. Da egen læge mente at så små børn ikke har feber uden synlig grund (snot f.eks.) så sendte hun os på børneafd. Og min datter fik konstateret nyrebækkenbetændelse.. Ikke at jeg tror din søn har det.. Men hvis der er gået et døgn uden ret meget mad ville jeg ringe.. Vi bliver jo alle slappe uden mad..

Mine 3 andre børn har også været flaskebørn og jeg har heller aldrig oplevet at de nægtede flasken, kun ved feber mv.

Men han spiste i nat og har spist hver 3-4 time i dag

Anmeld

25. januar 2014

modesty

Anonym skriver:

gå uden mad?

Han er 4 mdr og jeg kan simpelthen ik få ham til at spise, tror han har ondt i halsen

Han spiste 180 ml i nat 04.00 også har han kun spist en flaske i dag kl 11.30,har intet ku få i ham før eller efter???

Han er desuden for tidlig født

Det sker nogle gange i forbindelse med tigerspring at de ikke vil spise.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.