6 og 8 årig træner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2014

esioul

o1Mutte skriver:

http://www.hyggestedet.dk/flashplayer/hyggeplayer.php?videoid=278889

Hvad er jeres mening??? 

Jeg synes IKKE små børn skal træne SÅ meget, tror (uden at vide det) at det ikke er godt for de små kroppe når de ikke er udvokset.. 

Jeg synes de er pisse seje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

MorDk

Det behøver skam ikke at være skadeligt for dem.

Det træner jo ikke med hårde vægte. De bruger egen kropsvægt. 

Denne form for træning kan gøre deres knogler og sener (senevedhæftninger), muskler m.m stærkere. 

Personligt synes jeg også det ser vildt ud, men så længe børnene er glade og tilfredse og går op i det de laver så fred være med det. 

Min søn på 3 år spejler sig meget i os (specielt far) når far træner vil han også. Han laver PERFEKTE armbøjninger og min lille knægt har også mavemuskler. Dog ikke så markeret. Men træning er godt for børn og voksne.

Anmeld

24. januar 2014

Masig

o1Mutte skriver:

http://www.hyggestedet.dk/flashplayer/hyggeplayer.php?videoid=278889

Hvad er jeres mening??? 

Jeg synes IKKE små børn skal træne SÅ meget, tror (uden at vide det) at det ikke er godt for de små kroppe når de ikke er udvokset.. 

Der er jo en grund til der er aldersbegrænsning i fitnesscentrene og man skal være mindst 14 (mener jeg det er).... Synes personligt det er sygt at så små børn skal træne sådan, er sikker på de ødelægger deres kroppe på en eller anden måde... Ligesom man heller ikke må løbe/cykle med en hund der ikke er udvokset....

Anmeld

25. januar 2014

miig1989

Synes ikke små børn skal styrketræne på den måde..

MEN ham den ene dreng ligner ham drengen, der vist nok har en sygdom der gør noget ved musklerne ..

Vil lige se om jeg kanfinde et link

Anmeld

25. januar 2014

miig1989

Kan se de drenge "bare" styrketræner, hvilket jeg iikke tror er sundt for en u-udviklet krop..

Men fandt nogle artikler om drenge med en genfejl (mangel på myostatin), som gør at de havde.vildt.mange muskler.. Kan bare ikke linke :/

Anmeld

25. januar 2014

lineog4

Hmm der er vel ikke mere forkert i det end der er ved at træne fodbold to timer om dagen, ballet, cirkusbørn eller hvad det kan være...

Men hånden på hjertet hvis det var mine drenge det stod der og viste muskler ville jeg faktisk ikke være spor stolt. Derimod hvis de kunne det på en barre vil jeg da være pissestolt. Så jeg må konkludere at det som skurer mine øjne er deres positioner, det store billede på væggen og ikke selve det de kan. Og tror det er fordi det i den grad viser et kæmpe forældrepres....

Anmeld

25. januar 2014

Timmner

Jeg synes slet ikke det er iorden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.