Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan ik li ret meget fisk... Varm røget laks. røget laks, rejer. hummer. Og frisk kogt torskerogn...
Men nu har vi fået en hel side frossen laks... Og aner ikke hvad vi skal lave ud af den??
Og har i andre opskrifter på fisk der ikke smager af fisk? Eller ja som ik er fisket...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: Jeg kan ik li ret meget fisk... Varm røget laks. røget laks, rejer. hummer. Og frisk kogt torskerogn... Men nu har vi fået en hel side frossen laks... Og aner ikke hvad vi skal lave ud af den?? Og har i andre opskrifter på fisk der ikke smager af fisk? Eller ja som ik er fisket...
SDD skriver: Uh elsker indbagt laks. For min mands kræsenhed kommer jeg ikke noget voldsomt i. Jeg plejer at lave en "creme" af smøreost og krydderurter. Gerne citron i. Det kommer jeg ovenpå laksen og den bliver pakket ind i butterdej. Ellers krydder laksen, evt pak ind i folie og steg i ovnen. Også super godt. Stegte asparges passer godt til. Håber du evt kan bruge ovenstående til lidt inspiration.
Uh elsker indbagt laks. For min mands kræsenhed kommer jeg ikke noget voldsomt i. Jeg plejer at lave en "creme" af smøreost og krydderurter. Gerne citron i. Det kommer jeg ovenpå laksen og den bliver pakket ind i butterdej. Ellers krydder laksen, evt pak ind i folie og steg i ovnen. Også super godt. Stegte asparges passer godt til. Håber du evt kan bruge ovenstående til lidt inspiration.
Mange tak... Godt det var skåret lidt ud i Pap for laver ALDRIG fisk normalt... Så er helt på bar bund
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128