laks?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.639 visninger
7 svar
1 synes godt om
24. januar 2014

Kay

Jeg kan ik li ret meget fisk... Varm røget laks. røget laks, rejer. hummer. Og frisk kogt torskerogn... 

Men nu har vi fået en hel side frossen laks... Og aner ikke hvad vi skal lave ud af den??

Og har i andre opskrifter på fisk der ikke smager af fisk? Eller ja som ik er fisket...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Kay skriver:

Jeg kan ik li ret meget fisk... Varm røget laks. røget laks, rejer. hummer. Og frisk kogt torskerogn... 

Men nu har vi fået en hel side frossen laks... Og aner ikke hvad vi skal lave ud af den??

Og har i andre opskrifter på fisk der ikke smager af fisk? Eller ja som ik er fisket...

Uh elsker indbagt laks. For min mands kræsenhed kommer jeg ikke noget voldsomt i. Jeg plejer at lave en "creme" af smøreost og krydderurter. Gerne citron i. Det kommer jeg ovenpå laksen og den bliver pakket ind i butterdej.

Ellers krydder laksen, evt pak ind i folie og steg i ovnen. Også super godt. Stegte asparges passer godt til.

Håber du evt kan bruge ovenstående til lidt inspiration.

Anmeld

24. januar 2014

L&V

Kay skriver:

Jeg kan generalt ik li fisk men lakse tærte med spinat og dild eller et laksestykke stegt i ovnen med rose peber grov salt løg og citron er os godt

Anmeld

24. januar 2014

ano14316

Kay skriver:

Fiske frikadeller af halv laks halv torsk.

En hel laskeside marineret i Soya og honning,steg i ovnen. med hvidløgs/citron cremefraiche til
Eller ovenstående fremgangsmåde skåret ud til lakseportioner på panden..

Laks på panden med hollandaisesovs, kartofler og smørstegte asparges.

Lakselagne med spinat..

Anmeld

24. januar 2014

sus82

Grøntsager, persille og mornaysauce i bunden af et fad, laks ovenpå, drys med persille, mandler, salt og peber og så i ovnen med det.

Anmeld

24. januar 2014

De3Guldklumper

Lakselasagne

Lakse filter på bund af grøntsager

Indbagt laks

Laks dampet i hvidvin i foliepakker

Anmeld

24. januar 2014

Elvers

Gulerødder julienne, spidskål, broccoli og fennikel vendes på en pande med ristet karry, slut af med at hælde noget cremefine, efter behag, ved... Put det i et fad, læg laksen i fileter ovenpå og krydr laksen - ind i ovnen i 25-30 min. server med ris til

Anmeld

24. januar 2014

Kay

SDD skriver:

Uh elsker indbagt laks. For min mands kræsenhed kommer jeg ikke noget voldsomt i. Jeg plejer at lave en "creme" af smøreost og krydderurter. Gerne citron i. Det kommer jeg ovenpå laksen og den bliver pakket ind i butterdej.

Ellers krydder laksen, evt pak ind i folie og steg i ovnen. Også super godt. Stegte asparges passer godt til.

Håber du evt kan bruge ovenstående til lidt inspiration.

Mange tak... Godt det var skåret lidt ud i Pap for laver ALDRIG fisk normalt... Så er helt på bar bund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.