Er så ked af mit job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg er så ked af min job. Hver dag er en kamp. Jeg har heldigvis et andet job som jeg kan starte på inden for nogle måneder. Har mest af alt lyst til at sygemelde mig fra mit arbejde for det gør mig så ked af det at være der. Men det nytter heller ikke noget. Hvad skal jeg gøre? Nogle råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

esioul

Anonym skriver:

Jeg er så ked af min job. Hver dag er en kamp. Jeg har heldigvis et andet job som jeg kan starte på inden for nogle måneder. Har mest af alt lyst til at sygemelde mig fra mit arbejde for det gør mig så ked af det at være der. Men det nytter heller ikke noget. Hvad skal jeg gøre? Nogle råd?

Er der noget bestemt du gør at du er ked af dit job? Kollegaer, stress på jobbet eller andet?

Anmeld

24. januar 2014

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Hvad er det som gør at du ikke har lyst til at komme på arbejde ? For det er jo også vigtigt at få en god afslutning på jobbet og så møde glad op på det nye... synes ikke du skal tage derfra med en dårlig afslutning... 

Anmeld

24. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg er bare så ked af at der ikke er styr på nogle ting og at jeg har meget travlt. Jeg har heldigvis et godt overblik men jeg er virkelig kørt træt. Folk er bare sure og tvære og det påvirker mig meget. Jeg må bare bide tænderne sammen. 

Anmeld

24. januar 2014

Carina:-)

Hvis det er muligt så hold ud-

Det er aldrig godt at smække med døren ,man ved aldrig om man får brug for at komme tilbage 

Har du ikke mulighed for at snakke med din chef?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.