Melde sig til IVF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
5 svar
2 synes godt om
24. januar 2014

Lillemy

Kære jer,

Efter 5 mislykkede ins. er vi nu gået videre til IVF. Jeg skulle ringe og melde mig til behandling når jeg fik mens.

Det fik jeg i dag kl 12.30 og ringede med det samme. Kan se i papirerne at de tjekker tlf-svarer mellem 12-14 og ringer derefter til folk.

Så er det jo et ret uheldigt tidspunkt jeg har lagt beskeden på- nogle der ved hvordan det foregår? Det er jo fredag i dag....

På forhånd mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

tweety2060

Jeg er 'oplært' med at din første menstruation dag er den dag du vågner med blødning... Det vil så sige i dag... Og hvis det er lang behandling i tilbydes mener jeg ikke det har den store betydning. Men mon ikke du høre noget i dag eller mandag

Anmeld

25. januar 2014

**Ønskebabyen

Lillemy skriver:

Kære jer,

Efter 5 mislykkede ins. er vi nu gået videre til IVF. Jeg skulle ringe og melde mig til behandling når jeg fik mens.

Det fik jeg i dag kl 12.30 og ringede med det samme. Kan se i papirerne at de tjekker tlf-svarer mellem 12-14 og ringer derefter til folk.

Så er det jo et ret uheldigt tidspunkt jeg har lagt beskeden på- nogle der ved hvordan det foregår? Det er jo fredag i dag....

På forhånd mange tak

Som Tweety skriver er din første mens dag, den dag hvor du bløder fra morgenstunden. 

Hvis I skal i lang behandling betyder det intet om i melder jer til på dagen eller to dage efter. Der går jo alligevel nogle dage/uger før du skal begynde på medicinen

Anmeld

13. februar 2014

Lillemy

Tak for jeres svar- og undskyld mit sene svar!!! De ringede skam tilbage- men blot for at fortælle at der ikke var plads

Har så fået en ins. mere!

KH

Anmeld

13. februar 2014

tweety2060

Tak for jeres svar- og undskyld mit sene svar!!! De ringede skam tilbage- men blot for at fortælle at der ikke var plads

Har så fået en ins. mere!

KH

øv, men det sker desværre en gang i mellem. Håber der er held denne gang

Anmeld

14. februar 2014

Lillemy

tweety2060 skriver:

øv, men det sker desværre en gang i mellem. Håber der er held denne gang

TAK :-) Har vildt ømme bryster men desværre også menssmerter Skal teste på tirsdag... Har haft mensmurren siden i mandags!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.