Hæmoride uden det gør ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.187 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej :-)
Kan man have en hæmoride uden at kunne mærke det?
Er ikke gravid, men i min sidste graviditet oplevede jeg at have en hæmoride to gange, indvendigt. Det gjorde ondt når jeg skulle lave afføring og det blødte ekstremt. Det er over et år siden.
Nu har jeg så lige oplevet at være på toilettet og hele toilettet er smurt ind i blod, under brættet osv. Men havde ikke ondt, og kunne ikke se på papiret efterfølgende hvor blodet kom fra.
Så kan man godt have en hæmoride uden det gør ondt?
Skal selvfølgelig have fat i lægen hvis det bliver ved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Er ikke gravid, men i min sidste graviditet oplevede jeg at have en hæmoride to gange, indvendigt. Det gjorde ondt når jeg skulle lave afføring og det blødte ekstremt. Det er over et år siden.
Nu har jeg så lige oplevet at være på toilettet og hele toilettet er smurt ind i blod, under brættet osv. Men havde ikke ondt, og kunne ikke se på papiret efterfølgende hvor blodet kom fra.

Det kan du sagtens ja. Jeg opdagede en hæmoride kort før jeg fødte, og den generede mig ikke 

Se at få ringet til lægen og få noget creme. Jeg ventede til sidste øjeblik og auvs min nummer 

Hvis ikke du kan mærke den, kan det være den evt. sidder indvendigt? 

Anmeld

24. januar 2014

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Det kan du sagtens ja. Jeg opdagede en hæmoride kort før jeg fødte, og den generede mig ikke 

Se at få ringet til lægen og få noget creme. Jeg ventede til sidste øjeblik og auvs min nummer 

Hvis ikke du kan mærke den, kan det være den evt. sidder indvendigt? 

Ja tror også det er indvendigt hvis det er. Var de de andre gange under graviditeten. Men der gjorde det nu ondt. Men kan være det kommer senere, at det begynder at gøre ondt. Må have fat i lægen mandag. Så jeg kan få nogle stikpiller og tak for dit svar.
God weekend. :-)

Anmeld

24. januar 2014

Alexander&Lærke

Jeg vil også mene at du godt kan en noget uden at have bemærket det, og de kan jo bløde kraftigt ligesom du beskriver. Du kan også få noget salve til at smører med

Anmeld

24. januar 2014

Alexander&Lærke

Jeg vil også mene at du godt kan en noget uden at have bemærket det, og de kan jo bløde kraftigt ligesom du beskriver. Du kan også få noget salve til at smører med

Anmeld

24. januar 2014

Anonym trådstarter

Alexander&Lærke skriver:

Ja, men salve kan jeg jo ikke smører oppe i enden ;-) hvor jeg tror den sidder. Men tror nu også det er en hæmoride, blødte igen da jeg var på toilet her til aften, det er det samme som da jeg havde de i graviditeten. Bare uden smerte. Og der fik jeg stikpiller, fordi hæmoriden sad indvendigt

Anmeld

26. januar 2014

Alexander&Lærke

Anonym skriver:

Ja, men salve kan jeg jo ikke smører oppe i enden ;-) hvor jeg tror den sidder. Men tror nu også det er en hæmoride, blødte igen da jeg var på toilet her til aften, det er det samme som da jeg havde de i graviditeten. Bare uden smerte. Og der fik jeg stikpiller, fordi hæmoriden sad indvendigt

ja ok, jeg har ikke selv prøvet salven, men arbejdet på et plejehjem hvor nogle ældre har brugt salven, der er en tud med små huller på, som man lige stikker lidt ind i endetarmen og trykker lidt ud, derved smørre man dem indvendig. Men det kommer måske også and på hvor langt oppe de sidde, en stik piller kommer jo længere op...

Anmeld

26. januar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Ja det kan du sagtens...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.