Jeg ved godt, at det kun er 2 måneder siden jeg fødte min vidunderlig dreng men hold da op hvor ser min krop forfærdelig ud :/
Mit maveskind er løs, mine lår er på INGEN måder stramme og klasker sammen. Har dybe og knald røde strækmærker over hele maven, sidebenene, lårene og nu ned af benene. Når jeg kigger mig i spejlet bliver jeg så flov over hvordan jeg kan se sådan ud. Forstår ikke hvordan min partner kan holde ud, at kigge på mig og hvordan han kan tænde på mig. Føler mig klam og ekstrem usexet. Når man høre hvor høje krav mændene har til hvordan kvinders krop skal se ud, så ligger jeg i den stik modsatte ende af skalaen.
Min svigerinde har tilbudt, at jeg skal tage med til bokse træning og glæder mig helt vildt men er så bange for, at jeg ikke kan holde til det. Har ingen muskler efter fødsel og min kondition er lige med nul. Er bange for, at jeg ikke fuldføre det og giver op som jeg gør med så mange ting.
Åh, hvor er det dog en forfærdelig følelse ikke, at være tilfreds med sig selv :/
Anmeld