Gele Royal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.224 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. januar 2014

TL89

Hej tøser

Jeg overvejer om jeg skal prøve gele royal nu, eftersom der ikke rigtig sker noget som helst.. 

Er der nogle der har gode erfaringer med gele royal ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

TL89

Er der slet ingen der ved noget ?

Anmeld

24. januar 2014

NNL

Jeg prøvede det dengang vi forsøgte. Startede efter ca 9 mdrs forsøg inkl. en tidlig spontan abort. Tog først sådan noget flydende noget i små glas, og derefter de "almindelige". Blev gravid efter 11 mdr i alt, altså ca 1½ måned senere. Om det har noget med det at gøre, ved jeg ikke. Vi lavede nemlig også et forsøg med at være sammen på dag 8, 11 og 13 (ÆL på dag 14) i cyklussen, den måned hvor det skete. Og så fik kæresten besked på ikke at "klare det selv" indimellem

Ved ikke om det var til meget hjælp, men jeg tror ikke Gele Royal har gjort noget skidt i hvert fald!

Held og lykke 

Anmeld

24. januar 2014

TL89

Tak for svaret  

Det kan da være vi skulle prøve det

Anmeld

24. januar 2014

CH2012

TL89 skriver:

Tak for svaret  

Det kan da være vi skulle prøve det

Jeg har faktisk spurgt om det samme herinde. Har efterfølgende også søgt på det og umiddelbart er der gode erfaringer med det. Prøv evt. at google: erfaringer med gele royal :-) Vi giver det en chance. Men zink og selen skulle optimere fertiliteten og manden sæd, den bevægelighed osv. Og antioxidanter- c vitaminer til manden er også et plus. Samt hvis man sørger for afslapning til krop og hovedet - så sørge for at sove nok, sove behageligt (prøv evt. At dryppe en dråbe lavendelolie på din hovedpude - det skulle få én til at slappe mere af og en roligere nattesøvn. Prøver lige at sætte et link ind med gode råd jeg har fundet frem til

Anmeld

24. januar 2014

TL89

Tusinde tak for det  

Anmeld

24. januar 2014

Kløver

Jeg brugte dem og gjorde min mand også, sammen med vitaminer steg hans sædkvalitet fra 18 mil /3 mil oprenset til 21 mil/15 oprenset

Anmeld

24. januar 2014

CH2012

TL89 skriver:

Tusinde tak for det  

Her er et link: http://www.babyklar.dk/fertilitet/bedre-frugtbarhe d.html

Hvis du opretter dig som bruger derinde, kan du hente e-bogen Hurtigt gravid - der står nogle ret så gode fif. Mange kender man godt - men det er nu egentlig rart at få repeteret og så står det samlet.

Denne har jeg ikk læst, men faldt lige over den: http://www.rigshospitalet.dk/NR/rdonlyres/8E1B52A3 -6141-43DD-B79E-83F9497084F1/0/Bevarfrugtbarheden. pdf

Og denne: http://xn--frogefter-l8a.dk/bliv-naturligt-gravid/

I forhold til vitaminer der er gode især til manden: Q10, Selen og Zink: http://www.sund-forskning.dk/artikler/forskning-i- selen-q10-og-zink-giver-h%C3%A5b-til-barnl%C3%B8se

Og så den sidste: Den går også ind og beskriver "Kanonkuren" - her bliver der også talt om zink, selen, Q10, Gele Royal osv.: http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer /barnloeshed/ufrugtbarhed---konventionel-og-altern ativ-behandling/

Har i Anne Bechs nye bog: FIT på 100 dage læst, at det er enormt vigtigt at gå i seng senest kl. 22, og slukke lyset kl. 22.30 - det får bl.a. hjernen og kroppen til at slappe af, at man ikke ser tv den sidste halve time inden man egentlig lægger sig til at sove, og kroppen har bedre af at lægge sig til at sove på det tidspunkt i stedet for senere. Og så skal man have 8 timers søvn - men faktisk heller ikk meget mere.

Om ikke andet - så styrker man også kroppen indenfra til en graviditet i fremtiden, og det skader jo aldrig at pleje sig selv, og tage hånd om en selv - samt vide, at man rent vitaminmæssigt og mineralmæssigt styrker kroppen og sind.

Det var vist alt jeg havde for nu. Kig på nettet og se efter gode tilbud på div. kosttilskud - der er mange penge at sparer kontra i butikkerne som oftest

Anmeld

25. januar 2014

tweety2060

Jeg forsøgte også i håb om graviditet. Havde en meget regelmæssig cyklus inden men gele royal ødelægde helt min cyklus, den blev meget kort og lang og med pletblødning on\off, som jeg aldrig tidl har haft... Forsøgte i 3 mdr mener jeg, men cyklus blev kun mere fucket op... Og yderlig 2 mdr efter pillestop før den var tilbage.... Så ingen gele royal til mig.
Jeg har efterfølgende snakket både med alm læge og fertilitets læge og ingen af dem ville anbefale gele royal...
Men tror det er forskelligt om man tror de gør en forskel eller ej.....

Anmeld

25. januar 2014

tweety2060

Jeg forsøgte også i håb om graviditet. Havde en meget regelmæssig cyklus inden men gele royal ødelægde helt min cyklus, den blev meget kort og lang og med pletblødning on\off, som jeg aldrig tidl har haft... Forsøgte i 3 mdr mener jeg, men cyklus blev kun mere fucket op... Og yderlig 2 mdr efter pillestop før den var tilbage.... Så ingen gele royal til mig.
Jeg har efterfølgende snakket både med alm læge og fertilitets læge og ingen af dem ville anbefale gele royal...
Men tror det er forskelligt om man tror de gør en forskel eller ej.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.