Er lidt ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Idag da kæresten og jeg gik sammen siger han til mig at han lige må sige noget. Han krammer mig og siger så at hver gang han ser en flot pige eller kigger ind i en butik og ser en lækker pige. Så bliver han så glad fordi han tænker at han har mig. Og han er glad for det. Han siger at han nemlig ville tænke det samme når hvis han så mig på lang afstand. 

Tror jeg så sådan her ud i hovedet  

Vi har ik snakket sammen siden for jeg sagde til ham til ham at jeg faktisk ikke helt forstod hvor han ville hen med det og hvad han mente. Han sagde jeg ikke skulle blive sur men tage det som et kompliment. Øhh... ok? Men jeg har bare ik brug for at høre at han glor på andre piger selvom jeg godt ved at han kigger. Hvilken man gør ikke det? Men han behøver ikke nævne det. Bliver ked af det og det har jeg sagt før. Jeg render jo ikke rundt og siger EJJJJ jeg så bare den lækreste fyr her i bussen. Og så var det jeg lige tænkte på.... hvor er det godt jeg har dig skat! I min verden giver det ingen mening.... HJÆLP mig lige hvad tænker I?

Jeg synes, det er sødt sagt. Og jeg har det præcis som din kæreste - der er en milliard dejlige mænd i verden, men jeg elsker at vide, at min mand er min. Han ved udmærket, jeg også ser på og tænker på andre mænd, ligesom han gør det med andre kvinder - og at vi alligevel er hos og bliver hos hinanden er da bare et tydeligt bevis på, at det er os, der hører sammen, selv om verden er fuld af dejlige mænd - og kvinder. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Idag da kæresten og jeg gik sammen siger han til mig at han lige må sige noget. Han krammer mig og siger så at hver gang han ser en flot pige eller kigger ind i en butik og ser en lækker pige. Så bliver han så glad fordi han tænker at han har mig. Og han er glad for det. Han siger at han nemlig ville tænke det samme når hvis han så mig på lang afstand. 

Vi har ik snakket sammen siden for jeg sagde til ham til ham at jeg faktisk ikke helt forstod hvor han ville hen med det og hvad han mente. Han sagde jeg ikke skulle blive sur men tage det som et kompliment. Øhh... ok? Men jeg har bare ik brug for at høre at han glor på andre piger selvom jeg godt ved at han kigger. Hvilken man gør ikke det? Men han behøver ikke nævne det. Bliver ked af det og det har jeg sagt før. Jeg render jo ikke rundt og siger EJJJJ jeg så bare den lækreste fyr her i bussen. Og så var det jeg lige tænkte på.... hvor er det godt jeg har dig skat! I min verden giver det ingen mening.... HJÆLP mig lige hvad tænker I?

Jeg kan godt forstå den følelse du har, den tror jeg også at jeg ville have. Kan godt se komplimentet i det din kæreste sagde, men den måde det er sagt på, ville jeg nok også blive lidt over.

:-)

Anmeld

24. januar 2014

Loa

Kan godt se at hans måde var lidt kluntet at sige det på, men sådan er mænd. Bare det at han overhovedet siger sådan er alså en stor ting.
Pas på du ikke gør at han aldrig tør sige noget til dig igen. Der er ikke noget værre end når man skal vende og dreje alting inden i hovedet før man tør sige det, fordi man er bange for at modtageren skal fordreje det.
Tænk hver eneste dag på at han er sammen med dig, og har valgt dig, så du kan få bugt med jalousien.
Der er ikke noget der kan dræne et forhold som jalousi.

Anmeld

24. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg synes, det er sødt sagt. Og jeg har det præcis som din kæreste - der er en milliard dejlige mænd i verden, men jeg elsker at vide, at min mand er min. Han ved udmærket, jeg også ser på og tænker på andre mænd, ligesom han gør det med andre kvinder - og at vi alligevel er hos og bliver hos hinanden er da bare et tydeligt bevis på, at det er os, der hører sammen, selv om verden er fuld af dejlige mænd - og kvinder. 

Ja du har ret. Har fået sovet lidt på det. Men jeg har bare en fortid som gør at det er et ømt emne for mig og derfor bliver jeg ked af det. Har nævnt det for ham flere gange men han bliver ved. Men jeg må tage det som kompliment. Men hvor er det svært når man kun høre og ser det negative i det 

Anmeld

24. januar 2014

Lotus86

Anonym skriver:

Jeg må indrømme jeg ikke helt kan sætte mig ind i hvorfor du bliver ked af det? Din kæreste kan jo ikke rende rundt med en sæk over hovedet når han er ude, han kan jo ikke undgå at få øje på andre piger, det behøver jo ikke betyde at han går bevidst og kigger. Synes da det er en fantastisk kærlighedserklæring han er kommet med.

Anmeld

24. januar 2014

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

når en person ser på en pige de synes ser godt ud tænker de lækkert. og tror det er det din mand ville med det. at hvis en anden havde set dig ville han tænke wow hun er lækker, for er sådan det lyder til at din mand ser på dig på den måde, fordi han synes du er lækker. nyd at han ser på dig på den måde. og nyd at han kan være tilfreds med det han har der hjemme og at han siger at du er perfekt for dig og at de andre piger slet ikke er gode nok i forhold til dig.
jeg tror måske bare han forklare det på en lidt dårlig måde, men tror da han mener det på en god måde

Anmeld

24. januar 2014

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Jeg må indrømme jeg ikke helt kan sætte mig ind i hvorfor du bliver ked af det? Din kæreste kan jo ikke rende rundt med en sæk over hovedet når han er ude, han kan jo ikke undgå at få øje på andre piger, det behøver jo ikke betyde at han går bevidst og kigger. Synes da det er en fantastisk kærlighedserklæring han er kommet med.

Nej det ved jeg godt og jeg er da godt klar over han kigger og der er andre piger. Men jeg har det svært med at få ord som hun er lækker eller hot i hovedet. Jeg har har ikke lyst til at høre det. Det er svært for mig. Jeg vil gerne høre han synes jeg er dejlig, sød smuk og perfekt for ham hvis det er det han vil sige til mig. Men jeg får det skidt over at blive påmindet om at han lige tænker det fordi han så en lækker pige. Det er det der gør mig ked. men det kan han ligsom jer ikke forstå. Men jeg fortæller jo netop at det er noget jeg bliver ked af hvorfor så blive ved?

Anmeld

24. januar 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg tænker at din kæreste giver dig en kompliment, og at det nok ville være en god idé hvis du arbejdede lidt på dit selvværd. 

Hvem siger jeg ikke arbejder hårdt på det i forvejen?Har jo nævnt der er nogen grunde til jeg reagerer som jeg gør. Bør ens nærmeste ikke respekterer dette og have bare en smule forståelse? 

Hvis din kæreste vidste du blive ked af en bestemt måde at sige tingene på ville du så blive ved?? 

Jeg har også skrevet at jeg har sovet på det og jeg nok er "nærtagende" men det er et rigtig ømt punkt. Og jo jeg arbejder med det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.