Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Håber i kan hjælpe. Har ikke taget noget billede da det alligevel ikke er til at se.
for et par uger siden opdager jeg at jeg er lidt øm. Det er ikke ved endetarmen, men det sidder der hvor låret sidder fast og det er svært at se for ballerne. Troede først det var en bums men det er der stadig dog uden at gøre ondt. Det er lidt lilla/blålig og så er det egentlig bare hud der buler,
jeg søgte på hæmorider men det kan det ikke være. Det sidder for langt fra endetarmen og det hverken gør ondt eller klør. Så hvad pokker kan der så være ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hejsa
for mig lyder det som et indgroet hår.
Den hverken væsker eller bløder. Er altså underligtunderligt
MorVita skriver: Hejsa for mig lyder det som et indgroet hår.
Gør man noget ved det?
Anonym skriver: Håber i kan hjælpe. Har ikke taget noget billede da det alligevel ikke er til at se. for et par uger siden opdager jeg at jeg er lidt øm. Det er ikke ved endetarmen, men det sidder der hvor låret sidder fast og det er svært at se for ballerne. Troede først det var en bums men det er der stadig dog uden at gøre ondt. Det er lidt lilla/blålig og så er det egentlig bare hud der buler, jeg søgte på hæmorider men det kan det ikke være. Det sidder for langt fra endetarmen og det hverken gør ondt eller klør. Så hvad pokker kan der så være ?
Karoline27 skriver: En byld måske ?
En byld måske ?
Måske. Ved ikke hvordan sådan en ser ud
ano14316 skriver: En åreknude måske... Jeg har lige fået en på baglåret...
En åreknude måske... Jeg har lige fået en på baglåret...
Det var også min første tanke. Tror jeg har en på låret. Og de ligner lidt hinanden. Men når jeg søger på Google sås er åreknuder helt anderledes ud
Anonym skriver: Det var også min første tanke. Tror jeg har en på låret. Og de ligner lidt hinanden. Men når jeg søger på Google sås er åreknuder helt anderledes ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128