Hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.091 visninger
12 svar
2 synes godt om
23. januar 2014

Anonym trådstarter

Håber i kan hjælpe. Har ikke taget noget billede da det alligevel ikke er til at se.

for et par uger siden opdager jeg at jeg er lidt øm. Det er ikke ved endetarmen, men det sidder der hvor låret sidder fast og det er svært at se for ballerne. Troede først det var en bums men det er der stadig dog uden at gøre ondt. Det er lidt lilla/blålig og så er det egentlig bare hud der buler,

jeg søgte på hæmorider men det kan det ikke være. Det sidder for langt fra endetarmen og det hverken gør ondt eller klør. Så hvad pokker kan der så være ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Hmm, en byld??
Havde en, dog da jeg var gravid og den blev fjernet ganske harmløs.. Den var naturligvis lidt øm, ikke ret stor og mindes den væskede en lille smule..

Men jo bare et gæt, på hva det kunne være..

Anmeld

23. januar 2014

MorVita

Hejsa

for mig lyder det som et indgroet hår. 

Anmeld

24. januar 2014

Anonym trådstarter

Den hverken væsker eller bløder. Er altså underligtunderligt

Anmeld

24. januar 2014

Anonym trådstarter

MorVita skriver:

Hejsa

for mig lyder det som et indgroet hår. 

Gør man noget ved det?

Anmeld

24. januar 2014

Karoline27

Anonym skriver:

Håber i kan hjælpe. Har ikke taget noget billede da det alligevel ikke er til at se.

for et par uger siden opdager jeg at jeg er lidt øm. Det er ikke ved endetarmen, men det sidder der hvor låret sidder fast og det er svært at se for ballerne. Troede først det var en bums men det er der stadig dog uden at gøre ondt. Det er lidt lilla/blålig og så er det egentlig bare hud der buler,

jeg søgte på hæmorider men det kan det ikke være. Det sidder for langt fra endetarmen og det hverken gør ondt eller klør. Så hvad pokker kan der så være ?

En byld måske ?

Anmeld

24. januar 2014

ano14316

Anonym skriver:

En åreknude måske...

Jeg har lige fået en på baglåret...

Anmeld

24. januar 2014

Anonym trådstarter

Karoline27 skriver:

En byld måske ?

Måske. Ved ikke hvordan sådan en ser ud

Anmeld

24. januar 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

En åreknude måske...

Jeg har lige fået en på baglåret...

Det var også min første tanke. Tror jeg har en på låret. Og de ligner lidt hinanden. Men når jeg søger på Google sås er åreknuder helt anderledes ud

Anmeld

24. januar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Det var også min første tanke. Tror jeg har en på låret. Og de ligner lidt hinanden. Men når jeg søger på Google sås er åreknuder helt anderledes ud

Min ser heller ikke ud som Googles skræmmebilleder Hihi..
Det er bare en lilla streg/plet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.