Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sandramor skriver: Ja min Update på min minde tattoo til min mor kom lidt sent.... Der opstod lidt problemer og måtte ha en anden til at lave videre på den... nu er den næsten færdig... Mangler lige den sidste blomst nede for neden og så er den finito og er SÅÅÅÅ glad for den!!! Nu har jeg min mor på mig altid Gud hvor jeg dog savner min mor.... Men er sikker på hun kigger ned og smiler når hun ser den smukke tattoo
Ja min Update på min minde tattoo til min mor kom lidt sent....
Der opstod lidt problemer og måtte ha en anden til at lave videre på den... nu er den næsten færdig... Mangler lige den sidste blomst nede for neden og så er den finito og er SÅÅÅÅ glad for den!!!
Nu har jeg min mor på mig altid Gud hvor jeg dog savner min mor.... Men er sikker på hun kigger ned og smiler når hun ser den smukke tattoo
Jøsses! Hvor er den flot!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smukt og super rørende
Muhmi skriver: Smuk tush! Og sikke en smuk tanke bag Må jeg lige spørge, er det hendes fødselsdato du har på?
Smuk tush! Og sikke en smuk tanke bag
Må jeg lige spørge, er det hendes fødselsdato du har på?
Taaaark søde
ja det er min mors fødselsdags der står der
Termin2014 skriver: Jøsses! Hvor er den flot!
Ååårh mange 1000 tak
Stumpen skriver: Smukt og super rørende
Mange tak
Jeg kan også godt lide tanken bagved
sandramor skriver: Taaaark søde ja det er min mors fødselsdags der står der
Så fin! Skal også have lavet en selv.. Pengene skal jo bare lige være til det
Muhmi skriver: Så fin! Skal også have lavet en selv.. Pengene skal jo bare lige være til det
Har du noget specielt i tankerne så?
og ja det koster altså pænt mange penge.... Ca 1000kr i timen
Nadia&Daniel skriver: Hvor er den bare fyldt med kærlighed
Hvor er den bare fyldt med kærlighed
ja det er den nemlig og lige det du skriver der er hvad jeg ønskede den skulle udstråle..... Masser af kærlighed til min afdøde mor
sandramor skriver: ja det er den nemlig og lige det du skriver der er hvad jeg ønskede den skulle udstråle..... Masser af kærlighed til min afdøde mor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128