Jer der arbejder i daginstitution

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.727 visninger
10 svar
3 synes godt om
23. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg er lidt nysgerrig efter og høre jer der arbejder med børn til daglig, i dagpleje, vuggestue og børnehave hvad i bruger af tøj og hvor i køber det?
Jeg bruger ikke mit pæne tøj på arbejde for det vil jeg gerne have holder lidt længere. Til daglig på arbejde bruger jeg praktisk tøj, men jeg vil ikke bruge mange penge på tøj derfor køber jeg for det meste tøj i bilka eller hm. Jeg synes hurtig sort tøj bliver forvasket og alt andet tøj bliver nusset da det kræver et rent sæt tøj hver dag og mit tøj bliver hurtig slidt også...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Jeg er lidt nysgerrig efter og høre jer der arbejder med børn til daglig, i dagpleje, vuggestue og børnehave hvad i bruger af tøj og hvor i køber det?
Jeg bruger ikke mit pæne tøj på arbejde for det vil jeg gerne have holder lidt længere. Til daglig på arbejde bruger jeg praktisk tøj, men jeg vil ikke bruge mange penge på tøj derfor køber jeg for det meste tøj i bilka eller hm. Jeg synes hurtig sort tøj bliver forvasket og alt andet tøj bliver nusset da det kræver et rent sæt tøj hver dag og mit tøj bliver hurtig slidt også...

jeg går i h&m og kvickly, hva jeg kan finde da jeg var i vuggestue.. bukser man kan bevæge sig i. tøj hvor det ikke gør noget der kommer snavs på. man bliver så let snavset og jeg er klodset

Anmeld

23. januar 2014

LinLin

Jeg har ikke noget tøj der specielt er til arbejde. Har dog ting jeg ikke bruger der
Men det er primært h&m... Det føler jeg mig tilpas i!

Ved ikke mht sort tøj, da jeg ca ejer to sorte bluser - elsker farver!!!

Anmeld

23. januar 2014

Fuglemor

Anonym skriver:

Jeg bruger mit eget alm tøj. Jege r dagpleje. Jeg køber det som regel i Bilka, Føtex hm og vero moda, så ærger jeg mig ikke hvis det bliver ødelagt. Men det har jeg dog endnu ikke oplevet. det meste kan da heldigvis vaskes af

Anmeld

23. januar 2014

MortilElias2010

Anonym skriver:

Når der penge til det eller jeg er heldig at få et gavekort i jule/fødselsdagsgave så køber jeg tøj i H&M. Det er meget sjældent jeg køber "fint" tøj for kommer aldrig nogen steder. Har lige 2-3 nederdele fra Genbrug når vi skal til bryllup, ud at spise, begravelse etc. jeg kalder mit fine tøj og så et par sorte bukser fra H&M jeg købte for over 4 år siden som jeg bruger til "fint" tøj også til begivenheder. Ellers er alt mit tøj til at blive brugt og det gør jeg, bliver det beskidt tager jeg nyt tøj på dagen efter men er det ikke blevet beskidt har jeg det på en dag mere - skifter måske bluserne ud og beholder bukserne på. Men jeg går i tøj på arbejde som er til for at blive beskidt Og der er behageligt at have på, når jeg skal bukke mig, kravle, hoppe, gå, løbe osv.  Og som jeg har det godt i. 

Anmeld

23. januar 2014

dorthemus

Anonym skriver:

Jeg arbejder i en udflytterbørnehave hvor vi dagligt er ude i al slags vejr. I øjeblikket går jeg i skiundertøj og skibukser...også indenfor vi render ind og ud så gider ikke tage tøj af og på hele tiden. Fordi vi er så meget ude så prioriterer jeg mit arbejdstøj højt og køber god kvalitet.

Anmeld

23. januar 2014

DitteFisk

Jeg arbejder i børnehave og har tøj på jeg føler mig pæn og tilpas i jeg køber af og til dyrt, men er ikke bange for at det går i stykker.. den slags sker. Jeg tror min garderobe er ret blandet med dyrt og billigt.. 

Anmeld

23. januar 2014

Billemyre

Jeg har aldrig købt specielt dyrt tøj (jeg er generelt mest til stilen i H&M, Vero Moda o.l.).
Så jeg bruger stort set alt det tøj, jeg har, på arbejdet

Anmeld

23. januar 2014

Anonym trådstarter

Rart at høre hvad i andre gør

Anmeld

23. januar 2014

PernilleogLouis

Bruger bare mit alm tøj også det dyre ellers bliver det jo aldrig brugt så har ikke "arbejdstøj"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.