Anonym skriver:
Jeg er lidt nysgerrig efter og høre jer der arbejder med børn til daglig, i dagpleje, vuggestue og børnehave hvad i bruger af tøj og hvor i køber det?
Jeg bruger ikke mit pæne tøj på arbejde for det vil jeg gerne have holder lidt længere. Til daglig på arbejde bruger jeg praktisk tøj, men jeg vil ikke bruge mange penge på tøj derfor køber jeg for det meste tøj i bilka eller hm. Jeg synes hurtig sort tøj bliver forvasket og alt andet tøj bliver nusset da det kræver et rent sæt tøj hver dag og mit tøj bliver hurtig slidt også...
Når der penge til det eller jeg er heldig at få et gavekort i jule/fødselsdagsgave så køber jeg tøj i H&M. Det er meget sjældent jeg køber "fint" tøj for kommer aldrig nogen steder. Har lige 2-3 nederdele fra Genbrug når vi skal til bryllup, ud at spise, begravelse etc. jeg kalder mit fine tøj og så et par sorte bukser fra H&M jeg købte for over 4 år siden som jeg bruger til "fint" tøj også til begivenheder. Ellers er alt mit tøj til at blive brugt og det gør jeg, bliver det beskidt tager jeg nyt tøj på dagen efter men er det ikke blevet beskidt har jeg det på en dag mere - skifter måske bluserne ud og beholder bukserne på. Men jeg går i tøj på arbejde som er til for at blive beskidt Og der er behageligt at have på, når jeg skal bukke mig, kravle, hoppe, gå, løbe osv.
Og som jeg har det godt i.
Anmeld