Bordpynt til 60 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.226 visninger
3 svar
2 synes godt om
23. januar 2014

Dinsen

Hejsa..

der sidder så mange kreative mennesker her på Baby.dk

og har brug for nogle gode ideer...

mine forældre ska holde 2x60 års fødselsdag her i april, og jeg har lovet jeg vil stå for bordpynten... ville så gerne gøre det så flot og fantastiske men er tom for ideer, hva ska jeg gøre.

farven ska gerne være lille, og det er cremfarvede duge.

hjælp

kh Dinsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

Chris86

Dinsen skriver:

Hejsa..

mine forældre ska holde 2x60 års fødselsdag her i april, og jeg har lovet jeg vil stå for bordpynten... ville så gerne gøre det så flot og fantastiske men er tom for ideer, hva ska jeg gøre.

hjælp

kh Dinsen

En tur i skoven

Anmeld

24. januar 2014

BabyMus

Dinsen skriver:

Hejsa..

hjælp

kh Dinsen

Jeg dækkede også bord da min mormor fyldte 70 (ikke helt det samme, I know )

Men det var også med lilla tema. Hvide duge, lilla bordløber, lilla servietter, lilla lys på et spejlfad med bånd hvor der stod Irenes 70 års fødselsdag og så havde jeg fået en blomsterdekoratør til at lave små blomsterdekorationer hvor jeg havde fået hende til at folde noget ståltråd til tallet 70 som så sad nede i blomsten. Så det var meget enkelt og meget fint (hvis jeg selv skal sige det hehe )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. januar 2014

BabyMus

Dinsen skriver:

Hejsa..

hjælp

kh Dinsen

Jeg dækkede også bord da min mormor fyldte 70 (ikke helt det samme, I know )

Men det var også med lilla tema. Hvide duge, lilla bordløber, lilla servietter, lilla lys på et spejlfad med bånd hvor der stod Irene 70 år og så havde jeg fået en blomsterdekoratør til at lave små blomsterdekorationer hvor jeg havde fået hende til at folde noget ståltråd til tallet 70 som så sad nede i blomsten. Så det var meget enkelt og meget fint (hvis jeg selv skal sige det hehe )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.