Ferie penge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. januar 2014

Anonym trådstarter

Må man få udbetalt sine ferie penge fra ferie fonden uden at holde ferie ? Jeg har ikke mulighed for at holde dagene nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

BabyMus

Anonym skriver:

Må man få udbetalt sine ferie penge fra ferie fonden uden at holde ferie ? Jeg har ikke mulighed for at holde dagene nemlig

Man kan godt, men om man reelt "må" er så en anden sag. Det vil jeg ikke sige 100% for kender ikke reglerne. Men man kan godt få dem udbetalt uden at holde ferie.

Anmeld

23. januar 2014

Anonym trådstarter

Vil bare ikke risikerer at få problemer hvis jeg får dem udbetalt

Anmeld

23. januar 2014

Carina:-)

Hvis du er på off forsørgelse vil jeg fraråde dig at få dem udbetalt

Hvis det opdages kan det give store prob. 

Anmeld

23. januar 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Hvis du er på off forsørgelse vil jeg fraråde dig at få dem udbetalt

Hvis det opdages kan det give store prob. 

Det er jeg ikke

Anmeld

23. januar 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Hvis du falder under en af ferielovens kategorier for feriehindret, kan pengene lovligt udbetales uden, at du holder ferie. Du kan se mere om det her:

https://www.borger.dk/sider/feriehindringer.aspx

Anmeld

23. januar 2014

GUSO

Hvis du har været hindret i at afholde tre ugers ferie inden 1/9 kan du få disse tre uger udbetalt efterfølgende, og hvis du har været hindret i at afholde de resterende uger inden 1/5 kan du få dem udbetalt efterfølgende sådan var det ihvertfald for mig sidste år

Anmeld

28. januar 2014

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Hvis du har været hindret i at afholde tre ugers ferie inden 1/9 kan du få disse tre uger udbetalt efterfølgende, og hvis du har været hindret i at afholde de resterende uger inden 1/5 kan du få dem udbetalt efterfølgende sådan var det ihvertfald for mig sidste år

Var det af ferie fonden ?

Anmeld

28. januar 2014

Anonym trådstarter

Janey skriver:

Hvis du falder under en af ferielovens kategorier for feriehindret, kan pengene lovligt udbetales uden, at du holder ferie. Du kan se mere om det her:

https://www.borger.dk/sider/feriehindringer.aspx

Det gør jeg ikke. Jeg har penge hos ferie fonden og jeg kan ikk holde ferie da arbejde og jeg starter uddannelse i marts.

Anmeld

30. januar 2014

GUSO

Anonym skriver:

Var det af ferie fonden ?

Det var feriepenge optjent ved en alm arbejdsgiver ved ikke med det andet, men prøv at kontakte din sagsbehandler på kommunen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.