afskedsgave bh og vs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
3 svar
1 synes godt om
22. januar 2014

hannetheis

Sagen er den mine drenge forlader deres vuggestue og børnehave sidst i feb.
Og vi vil rigtig gerne give en ting til personalet som tak.
Vores ældste har gået i begge inst så især vuggestuen har vi været tilknyttet i 5 år. Nu akal han i skole og lillebror i bh tættere på skolen.

Men hvad giver man som instiutionerne kan huske vores børn på.

Vi vil skrive et personligt brev til de voksne de har været mest med og et til hver institution.

Hvad gav i/ville i give

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

TNBC

hannetheis skriver:

Vores ældste har gået i begge inst så især vuggestuen har vi været tilknyttet i 5 år. Nu akal han i skole og lillebror i bh tættere på skolen.

Vi vil skrive et personligt brev til de voksne de har været mest med og et til hver institution.

Hvad gav i/ville i give

en kurv med lækre sager til deres pauser.. det er et hit

Anmeld

22. januar 2014

cnmigo

Da vores datter stoppede i børnehaven sidste år købte vi slikkepinde til børnene, som hun delte ud.

De voksne fik en blandet kurv med lidt "pynteting" og andre nips samt lidt karameller. Vi gad ikke købe en æske chokolade da vi tænkte de ville få nok af disse, da mange børn jo går ud i sommerferien pga. skole og chokolade er som regel en "nem" løsning.

Og så købte vi en stor flot blomst til dem.

Og så skrev vi naturligvis et personligt brev og Emma tegnede en tegning og skrev selv til børnehaven og kh Emma mv.

....

Da vores søn forlod dagplejen købte vi en Kähler vase og en angry bird bamse - sidstnævnte skulle symbolisere sønnemand, da han var noget af en "angry boy" i sine tidlige dage hos dagplejer

Desuden et personligt brev til dagplejer og til hendes mand havde vi også skrevet et personligt brev, samt han fik en tommestok og en vinkelmåler som var blevet guldfarvet - i brevet stod der noget i stil med "hans tilstedeværelse og interesse i Simon altid var i vinkel" 

Han har eget tømrer-firma og Simon har alle dage haft en svaghed over for ham, så han skulle naturligvis også have en tak.

Anmeld

22. januar 2014

Rødhætte

hannetheis skriver:

Hvad gav i/ville i give

Hvor er det sødt!

Jeg er selv pædagog i en vuggestue og ved hvor meget det betyder at blive værdsat. Vi fik et år et personligt brev hver især, og det gjorde virkelig indtryk. Jeg har gemt det - det er helt klart den bedste gave man som pædagog kan få

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.