Så er det vist tid til en update herfra
Uha, ja.. Sp var her d. 10. januar, hvor Andreas var 3 måneder og 1 dag. Han vejede 5910 g (fv 2740 g) og var 60 cm lang (fl 49 cm). Synes godt nok han bliver stor! Hovedet holder han stort set selv og han nyder at ligge på maven
Vi har fået en god rytme, hvor han kommer i seng mellem 18.30 og 19.30 og så sover han faktisk til 4-5 tiden og så får han en flaske og sover videre til kl. 7-8
Han sover kun en time ad gangen om dagen, men vil nu egentlig også hellere have en ordentlig nats søvn
D. 13. januar blev han døbt - Andreas Storm Haugaard Knudsen
Han sagde ikke en lyd i kirken :p
Vi havde en rigtig dejlig dag og var meget overvældet af alle gaverne!
Andreas pludre rigtig meget og smiler for et godt ord! Han er sgu en super dejlig dreng og jeg er bare smask forelsket!
Han er dog blevet meget opmærksom på, hvem han sidder ved. Det er ok at smile til andre, når han sidder ved mig, men bliver ked af det, hvis han kan se, at jeg sidder ved siden af og at han sidder ved en anden :/
Det har været en udfordring fir Torben og jeg at blive forældre, og at blive forældre 4 uger før tid, men jeg er helt sikker på, at vi nok skal klare det hele
Hmm.. Har meldt Andreas i dagpleje fra 1. august.. Det bliver hårdt, så hver dag skal bare nydes indtil
Jeg tror det var det for nu
Lidt billeder skal I ikke snydes for