Min Liva

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. august 2009

TbCp

Min skønne Liva bliver snart 2 år.
Hun udvikler sig bare så meget for tiden. Snakker som et vandfald, dog stadig med lange enetaler som kun hun selv forstår

Hun har aldrig været et puttebarn, men det er hun pludselig blevet og nej hvor jeg nyder det.
Jeg kan sidde med computeren og pludselig kommer hun hen og kaster sine små tykke arme om min hals og kysser mig.
Når vi sidder og ser tv kommer hun hen og putter sig ind til mig. Åhh hvor er det dejligt.

Tilgengæld kan jeg så slet ikke putte hende for tiden. Hver gang er farmand nødt til at gå op bagefter og så lægger hun sig straks til at sove. Dejligt for ham så kan han føle at der er brug for ham og at der er noget HAN kan med Liva.
Må hellere kort fortælle at min mand er meget usikker i farrollen og tror aldrig han kan gøre det godt nok. Der er mange forskellige grunde til dette, som jeg ikke vil komme ind på her.

Imorgen skulle hun egentlig i dagpleje (gæstedagpleje) efter 3 ugers ferie men vi tror jo at hun har fået skoldkopper, så vi tager lige et smut til lægen for at være helt sikre.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2009

Bondepigen

Iiih det lyder dejligt, at hun er blevet en lille hyggefis. Håber osse Emma bliver det på et tidspunkt, for lige nu gider hun i hvert fald ikke alt det krammeri og holden i hånd. Kun når hun skal sove, og det er bare så skønt!!!

Det bliver spændende at høre om det er skoldkopper hun har... eller om hun bare er kommet i bumsealderen.

Dejligt din mand føler at der er brug for ham osse. Og at han jo helt sikkert gør det godt, når Liva vil have at han skal putte hende.

Anmeld

3. august 2009

Lilletrold

åh hvor er hun bare fantastisk den lille guldklump, er bliver helt misundelig (på den gode måde altså) at du fortæller om jeres små hyggestunder med spontane kram og hygge. glæder mig godt nok også til August bliver i den alder.
Mange knus fra August og mig

Anmeld

3. august 2009

TbCp

Lilletrold skriver:

åh hvor er hun bare fantastisk den lille guldklump, er bliver helt misundelig (på den gode måde altså) at du fortæller om jeres små hyggestunder med spontane kram og hygge. glæder mig godt nok også til August bliver i den alder.
Mange knus fra August og mig

Nej hvor er det dejligt at "se" dig igen

Liva er første lige begyndt at blive en puttegris. Åhhh hvor er det skønt det har jeg længtes efter
Så det kommer nok lige pludselig hos jer også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.