Hvad giver I baby på, på fødderne til udefor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
8 svar
9 synes godt om
22. januar 2014

LilleSmølf

Vi har jo brugt en SleeBee + sådan én fra H&M, hvor fødderne er "pakket ind" nederst vinteren igennem til vores dreng.

Men nu er det ved at blive bedre vejr og han er ved at blive større (ca. 7,5 måned), så nogen gange ville det være mere praktisk med flyverdragt (fx. når man skal ud at gynge). Dog aner jeg ikke hvad man gør med fodtøj?

Han kan ikke gå endnu men han rejser sig og kravler rigtig meget, og uanset kan han jo ikke bare være udefor i sokker.

Er det pre-walkers man skal have fat i? Og hvor vigtigt er det at de er "specielt tilpassede" når han ikke kan gå endnu? Er det uansvarligt bare at købe nogen i passende størrelse eller skal vi virkeligt ned omkring en børneskobutik?

Håber nogen har et svar til en førstegangsmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

futter eller et ekstra par tykke sokker, og så med overtræksfutter over

vi havde nogen med fleecefor fra celavi, købt i babysam til 99kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2014

De3Guldklumper

LilleSmølf skriver:

Vi har jo brugt en SleeBee + sådan én fra H&M, hvor fødderne er "pakket ind" nederst vinteren igennem til vores dreng.

Men nu er det ved at blive bedre vejr og han er ved at blive større (ca. 7,5 måned), så nogen gange ville det være mere praktisk med flyverdragt (fx. når man skal ud at gynge). Dog aner jeg ikke hvad man gør med fodtøj?

Han kan ikke gå endnu men han rejser sig og kravler rigtig meget, og uanset kan han jo ikke bare være udefor i sokker.

Er det pre-walkers man skal have fat i? Og hvor vigtigt er det at de er "specielt tilpassede" når han ikke kan gå endnu? Er det uansvarligt bare at købe nogen i passende størrelse eller skal vi virkeligt ned omkring en børneskobutik?

Jeg vil købe et par overtræksfutter til ham.

Langt de fleste som laver overtøj laver også disse overtræksfutter

Og så med et par hjemmefutter inden under.

Anmeld

22. januar 2014

Elbæk

LilleSmølf skriver:

Vi havde sådan nogle overtræksfutter med foer som min søn brugte når han skulle sidde i sandkassen og lege, eller gynge - i koldt vejr. 

Vores pre-walkers var tilpasset, men jeg ved ikke om det er nødvendigt

Anmeld

22. januar 2014

Maja_4000

Man kan få sådan nogle vandtætte overtræksfutter i Name it bl.a. .. Sådan nogle brugte vi

Anmeld

22. januar 2014

LilleSmølf

Tusinde tak for hjælp!

Jeg vidste ikke engang at overtræksfutter eksisterede Men jeg må nok hellere se at få investeret i et par stykker så, sammen med nogle hjemmefutter.

Der kan man bare se, så lærte jeg igen noget nyt

Anmeld

22. januar 2014

Rockertand

LilleSmølf skriver:

Vi har brugt Barney Boots - genial opfindelse!! (kan ikke linke)

Anmeld

22. januar 2014

Mother-love

Når han endnu ikke går og det stadig er så koldt som det ville jeg bruge overtræksfutter.
For prewalkers skoene er på ingen måder varme nok til det her vejr.

Ellers kan du få flyverdragter hvor der er hører futte med til.
Og så evt. Bare nogle uld sokker indenunder

Anmeld

22. januar 2014

Chris86

Vi brugte uldsokker og termofutter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.