hvornår kommer Sundhedsplejeske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. januar 2014

M &.I

ja hvornår kommer Sygeplejeske ???  tja sidst hun var hos os var min søn 10 mdr...  har hun glemt ham???  jeg ved ikke hvornår hun kommer.. pleje det ikke hver 3 mdr de kommer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

AnthonsMor

SP stopper med at komme når de er omkring 8-10 måneder medmindre man har brug for flere besøg..

Anmeld

22. januar 2014

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
I&M skriver:

ja hvornår kommer Sygeplejeske ???  tja sidst hun var hos os var min søn 10 mdr...  har hun glemt ham???  jeg ved ikke hvornår hun kommer.. pleje det ikke hver 3 mdr de kommer??

formoder du mener sundhedsplejerske?

Det er forskelligt fra kommune til kommune. Tjek din kommunes hjemmeside, eller ring og spørg din sundhedsplejerske.

Anmeld

22. januar 2014

M &.I

AnthonsMor skriver:

SP stopper med at komme når de er omkring 8-10 måneder medmindre man har brug for flere besøg..

nåh ok det er mærkeligt min søster siger hendes kommer hver 3 mdr siden de blev født...

Anmeld

22. januar 2014

M &.I

2skønnebørn skriver:

formoder du mener sundhedsplejerske?

Det er forskelligt fra kommune til kommune. Tjek din kommunes hjemmeside, eller ring og spørg din sundhedsplejerske.

ok skal prøve

Anmeld

22. januar 2014

Elbæk

Vores stoppede med besøg da min søn var ved ca 7 måneders alderen, hun mente ikke der var behov for at komme længere.

Hvis du stadig har hendes nummer, kan du jo altid ringe til hende, hvis du har behov for at hun kommer på besøg eller få snakket om nogle ting. Man må vidst gerne bruge sin sundhedsplejerske helt til skolealderen. 

De kommer kun et vis antal måneder, men længere hvis forældrene eller hende selv synes der er behov for det. 

Anmeld

22. januar 2014

Maja_4000

Vi fik brev med tilbud om besøg da Caroline var 1,5, 2 og 2,5 år .. Vi havde hende så på besøg da hun blev 2 ..

Tror det er forskelligt alt efter hvor man bor

Anmeld

22. januar 2014

M &.I

Vores stoppede med besøg da min søn var ved ca 7 måneders alderen, hun mente ikke der var behov for at komme længere.

Hvis du stadig har hendes nummer, kan du jo altid ringe til hende, hvis du har behov for at hun kommer på besøg eller få snakket om nogle ting. Man må vidst gerne bruge sin sundhedsplejerske helt til skolealderen. 

De kommer kun et vis antal måneder, men længere hvis forældrene eller hende selv synes der er behov for det. 

ok jeg har ikke rigtigt behov for hende, tænkt bare at det længe siden... men jeg prøver at ringe og høre , om hun kunne komme forbi..    

Anmeld

22. januar 2014

Clisolka

I&M skriver:

Vores stoppede da Bella blev 8 mrd. - det sidste besøg var til boel-testen 

Nu kommer hun igen, men det er for at følge lillebror fra start. Jeg syntes det er rart det er den samme, for hun kender også Bella, hvis vi har spørgsmål 

Anmeld

22. januar 2014

Ayasmor

I&M skriver:

ok jeg har ikke rigtigt behov for hende, tænkt bare at det længe siden... men jeg prøver at ringe og høre , om hun kunne komme forbi..    

Der er vel ingen grund til, at hun kommer forbi, hvis der ikke rigtig er behov for det?

Det er typisk omkring 7-9 mdr. alderen, at SP stopper med at komme. Man har altid mulighed for at kontakte hende, hvis der bliver behov for det efterfølgende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.