Hvor finder man fine kjoler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. januar 2014

Christabelle

Ja som overskriften lyder; Hvor finder man fine kjoler til baby str 56/62?

Jeg leder efter noget min datter kan have på til festen efter dåben. Gerne lyserød/pink (da jeg allerede har købt hårbånd der skal passe til), men er efterhånden mere end villig til at gå på kompromis med farven.

Synes jeg har søgt nettet tyndt og kan ikke finde nogen. Jo på monsoon.co.uk, men gad godt have lidt mere at vælge i mellem og til en lidt bedre pris

H&M har intet og der er heller ikke noget på Trendsales.

Er helt ok med den er brugt!

Er der nogen af Jer skønne kvinder der kender til et sted enten i en fysisk butik eller på nettet?? Måske sælger I selv noget der kan bruges

Kom frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Mimic

Christabelle skriver:

Ja som overskriften lyder; Hvor finder man fine kjoler til baby str 56/62?

Jeg leder efter noget min datter kan have på til festen efter dåben. Gerne lyserød/pink (da jeg allerede har købt hårbånd der skal passe til), men er efterhånden mere end villig til at gå på kompromis med farven.

Synes jeg har søgt nettet tyndt og kan ikke finde nogen. Jo på monsoon.co.uk, men gad godt have lidt mere at vælge i mellem og til en lidt bedre pris

H&M har intet og der er heller ikke noget på Trendsales.

Er helt ok med den er brugt!

Er der nogen af Jer skønne kvinder der kender til et sted enten i en fysisk butik eller på nettet?? Måske sælger I selv noget der kan bruges

Kom frisk

azzesorice på odense banegård og i fields, fører monsoon tøj

har tit stået og savlet over deres kjoler til børn, synd min datter ikke gider gå i kjole

Anmeld

22. januar 2014

Christabelle

azzesorice på odense banegård og i fields, fører monsoon tøj

har tit stået og savlet over deres kjoler til børn, synd min datter ikke gider gå i kjole

Min er heldigvis stadig så lille (11 uger) så det er mig der bestemmer

Kan godt være jeg er nødt til at købe dér, men synes bare de er lidt dyre (40£ for en kjole), når hun kun skal have den på i ganske få timer.

Tak for svar 

Anmeld

22. januar 2014

Mimic

Christabelle skriver:

Min er heldigvis stadig så lille (11 uger) så det er mig der bestemmer

Kan godt være jeg er nødt til at købe dér, men synes bare de er lidt dyre (40£ for en kjole), når hun kun skal have den på i ganske få timer.

Tak for svar 

de er temmeligt pebrede ja

Anmeld

22. januar 2014

Christabelle

Mimic skriver:

de er temmeligt pebrede ja

Men også virkelig virkelig fine! Må være sidste udvej hvis ikke der er nogen der kender andre steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.