10 år sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
6 svar
7 synes godt om
22. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

i morgen d. 23 januar 2014 har min kæreste og jeg været ringforlovet i 10 år.

Jeg mangler seriøst ideer til at gøre dagen speciel på en eller anden måde..

Han har brug for den opmuntring, og fortjener det med den store indsats han har gjort for at få det bedre...

Der er bare lige lidt MEN:

Jeg skal i skole fra 10-11, der er babysvømning fra kl. 14 med sønnen på 2, der er virkelig 0000 kr på kontoen...

Så piger og drenge hjælp mig med at få manden til at vide hvor meget han stadig betyder for mig og vores søn her 10 år senere...

Er i gang med at skrive et brev til ham med hvordan vi har klaret tingene sammen...

føler bare ikke det er nok... mest af alt fordi hvis det er en dårlig dag i morgen så vil han ikke have overskud til at læse det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Trinebaby

Wampires skriver:

Han har brug for den opmuntring, og fortjener det med den store indsats han har gjort for at få det bedre...

Jeg skal i skole fra 10-11, der er babysvømning fra kl. 14 med sønnen på 2, der er virkelig 0000 kr på kontoen...

Så piger og drenge hjælp mig med at få manden til at vide hvor meget han stadig betyder for mig og vores søn her 10 år senere...

Er i gang med at skrive et brev til ham med hvordan vi har klaret tingene sammen...

føler bare ikke det er nok... mest af alt fordi hvis det er en dårlig dag i morgen så vil han ikke have overskud til at læse det...

Ville lige stort tillykke til jer

Anmeld

22. januar 2014

Wampires

Trinebaby skriver:

Ville lige stort tillykke til jer

mange tak

Anmeld

22. januar 2014

Dianabk

Wampires skriver:

Stort tillykke

Hvad med at give ham noget massage imens i høre noget musik og har tændt lidt stearinlys?

Du kan også lave maden og anrette den så den er lidt ekstra lækker at se på.

Måske i kan få passet den lille så i kan ligge på sofaen og holde lidt om hinanden og se en god film sammen.

Anmeld

22. januar 2014

FamilenStorm

Wampires skriver:

Stort tillykke med jeres 10 års dag i morgen...

Jeg vil lige sige at et personligt brev udgør alle former for gaver!

Da vi havde 8 års dag fik jeg en buket blomster og et dejligt kærlig brev, skrevet lige fra hjertet af min mand, og jeg ville ikke have haft nogen andre gaver.. Det betød SÅ meget at vide at han havde brugt tid på at skrive sine tanker og følelser ned til mig... Så du må ikke tro at det ikke er nok...

Og ellers bare sørg for at det bliver en dejlig og hyggelig dag.. Gør lidt ekstra ud af dig selv og maden måske, åben en flaske vin..

Når sønnen er puttet slukker i tv og mobiler og bare ligger tæt og snakker.. Det kan gøre meget mere end alverdens gaver

Anmeld

22. januar 2014

Wampires

Dianabk skriver:

Stort tillykke

Hvad med at give ham noget massage imens i høre noget musik og har tændt lidt stearinlys?

Du kan også lave maden og anrette den så den er lidt ekstra lækker at se på.

Måske i kan få passet den lille så i kan ligge på sofaen og holde lidt om hinanden og se en god film sammen.

Mange tak.

Der er desværre ingen mulighed for pasning andet end vuggestuen frem til omkring 13.30 hvor vi skal over og hente ham

hmm.. Massage duer ikke, han har problemer med berøring lige for tiden...

maden står jeg allerede for og prøver hver dag at gøre det lækkert da mad ikke er noget han spiser af lyst men af nød

Anmeld

22. januar 2014

Wampires

FamilenStorm skriver:

Stort tillykke med jeres 10 års dag i morgen...

Jeg vil lige sige at et personligt brev udgør alle former for gaver!

Da vi havde 8 års dag fik jeg en buket blomster og et dejligt kærlig brev, skrevet lige fra hjertet af min mand, og jeg ville ikke have haft nogen andre gaver.. Det betød SÅ meget at vide at han havde brugt tid på at skrive sine tanker og følelser ned til mig... Så du må ikke tro at det ikke er nok...

Og ellers bare sørg for at det bliver en dejlig og hyggelig dag.. Gør lidt ekstra ud af dig selv og maden måske, åben en flaske vin..

Når sønnen er puttet slukker i tv og mobiler og bare ligger tæt og snakker.. Det kan gøre meget mere end alverdens gaver

Mange tak.

Lyder rigtig hyggeligt med din mand

god idé med at når sønnen sover så er det sofa og filmtid

for efter svømning sover han ofte rigtig godt

Brevet vil være meget omkring hvor stærke vi er blevet sammen ved at klare de udfordringer der er blevet smidt mod os gennem de 10 år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.