Tablets!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
8 svar
1 synes godt om
22. januar 2014

Findusinde

Hej!

Vi har en gammel ipad, den allerførste der kom, og den er ved at blive træls, kan ikke opdateres osv... Så overvejer at give min mand en ny i fødselsdagsgave. .. Så kan Laura overtage den gamle... Har tænkt på en ipad mini... Er der nogen der har erfaring med den, og hvad med hensyn til lagerplads. .. den vi har er på 64 gb, men den er jo fyldt op med spil til Laura...
Den vil den nye ikke blive, så mon 16 gb er nok??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Chris86

Kender ik til de ipads
Men skal den gamle ikke bare formateres engang?

Anmeld

22. januar 2014

Findusinde

Chris86 skriver:

Kender ik til de ipads
Men skal den gamle ikke bare formateres engang?

Den kan ikke få de nye styresystem osv... tror ikke den kan formateres...

Anmeld

22. januar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Findusinde skriver:

Hej!

Vi har en gammel ipad, den allerførste der kom, og den er ved at blive træls, kan ikke opdateres osv... Så overvejer at give min mand en ny i fødselsdagsgave. .. Så kan Laura overtage den gamle... Har tænkt på en ipad mini... Er der nogen der har erfaring med den, og hvad med hensyn til lagerplads. .. den vi har er på 64 gb, men den er jo fyldt op med spil til Laura...
Den vil den nye ikke blive, så mon 16 gb er nok??

Knus

Min søster har den og hun klager ofte over at den er lille så hun holder den tæt på hovedet så hun kan se :p jeg har den nye store og er meget tilfreds.

Anmeld

22. januar 2014

Findusinde

Aisha skriver:

Min søster har den og hun klager ofte over at den er lille så hun holder den tæt på hovedet så hun kan se :p jeg har den nye store og er meget tilfreds.

Hmm ja, den er lille... :-) det har også lidt med pengene at gøre... :-)

Men vi bruger den ikke til at læse feks bøger på... de bøger jeg har læst ligger på den gamle...

Anmeld

22. januar 2014

Lukas&Liam<3

Vi er glad for vores mini. Det bedste ved den er at den ikke vejer så meget. De store er så tunge at sidde med. Men tror det kommer an på hvad man bruger den til. Vi har den mindste og er langt fra fyldt op. Men vi bruger den også mest til at gå på nettet på

Anmeld

22. januar 2014

Findusinde

Maria&Lukas skriver:

Vi er glad for vores mini. Det bedste ved den er at den ikke vejer så meget. De store er så tunge at sidde med. Men tror det kommer an på hvad man bruger den til. Vi har den mindste og er langt fra fyldt op. Men vi bruger den også mest til at gå på nettet på

Super... det vil også være primært det den vil blive brugt til herhjemme... :-)

Anmeld

22. januar 2014

Lukas&Liam<3

Findusinde skriver:

Super... det vil også være primært det den vil blive brugt til herhjemme... :-)

Den er også nem at skrive på i forhold til den store synes jeg

Anmeld

22. januar 2014

Findusinde

Maria&Lukas skriver:

Den er også nem at skrive på i forhold til den store synes jeg

Så troR jeg den blir den... man kan jo købe mere hukommelse hvis det skulle komme til at knibe... 1000 tak for hjælpen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.