Er det muligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
3 svar
2 synes godt om
22. januar 2014

Maria2608

Hej Allesammen...  

Jeg har indtil kun fået svage graviditets teste..  Jeg opdagene den 12/1-2014..  Noget brunligt/rødt udflåd kunne det evt betyde at ægget satte sig fast Og jeg derfor ikke kan teste positivt..  Min mens er en uge forsinket imorgen.. Jeg havde æl omkring den 3 januar..  Kan det lade sig Gøre...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Elgaard73

Maria2608 skriver:

Hej Allesammen...  

Jeg har indtil kun fået svage graviditets teste..  Jeg opdagene den 12/1-2014..  Noget brunligt/rødt udflåd kunne det evt betyde at ægget satte sig fast Og jeg derfor ikke kan teste positivt..  Min mens er en uge forsinket imorgen.. Jeg havde æl omkring den 3 januar..  Kan det lade sig Gøre...  

Hvis det var en implantationsblødning d. 12/1, så er du jo begyndt at udvikle HCG den dag, og det fordobler sig jo ca. hver anden dag. Det lyder underligt at dine test's stadig er svage. Det burde de ikke blive ved med at være.

Jeg ville kontakte lægen, da et af symptomerne på en GUL, netop er at testene ikke udvikler sig, men bliver ved med at være svage. Så få lægen til at kigge på dig, bare for en sikkerheds skyld.

Ellers tænker jeg, at du sikkert har fanget en BIO.

Anmeld

22. januar 2014

Team Putte

Maria2608 skriver:

Hej Allesammen...  

jeg testede kun svagt positivt til jeg var omkring 8 uger henne.. Sådan er det bare for nogle prøv evt en digital test hvis du er i tvivl

Anmeld

22. januar 2014

Maria2608

Jeg er en uge over tid iorden...  men jeg vil vende den med lægen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.