Hej piger 
Sagen er den at jeg i maj måned opsøgte min læge, fordi jeg har døjet med frisk blødning i godt 2 år næsten hver dag. Jeg får så lavet et celleskrab og får meldingen: Atypiske celler af ukendt betydning.
Han vælger at se tiden an, fordi at celleforandringer ofte går i sig selv efter 3-6 mrd. Jeg får så foretaget en ny i december for at tjekke at de er forsvundet og får her meldingen: Atypiske celler af ukendt betydning + positiv for HPV high risk.
Jeg får at vide at jeg skal have lavet en biopsi og kikkertundersøgelse på Aalborg sygehus, skal jeg torsdag i næste uge. Jeg sys det er et alt for utydeligt svar at få, at de er af ukendt betydning og har derfor flere gange spurgt min læge hvad det kan være, hvor jeg får svaret: alt fra cancer til lette forandringer .. 
Jeg er så nervøs for hvad det kan være.. specielt fordi jeg også får immundæmpende medicin og har fået i 1,5 år nu, så forandringerne udvikler sig hurtigere end ved en med normalt immunforsvar.
er bange for hvad der skal ske. Har været så meget igennem efterhånden at jeg ikke forstår det kan blive ved
Nogle som kan fortælle hvordan deres forløb endte efter at have fået: atypiske celler af ukendt betydning + HPV high risk ??
på forhånd tak
Anmeld