Har tit opkast-syge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. januar 2014

Maja_4000

Caroline på 3 år er ret tit ramt af opkast.. Det er næsten en gang om måneden

Jeg synes at vi gør hvad vi kan for at holde det væk.. Vasker hænder osv. men alligevel bliver hun ved at blive ramt.. Vi synes ikke der er nogen sammenhæng med det hun har spist, så tænker ikke allergi..

Et det nogle som har et godt råd eller to? Synes det er så synd for hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Maja_4000

22. januar 2014

Line8700

Jeg ville høre lægen om hvad deres mening er. Synes det lyder underligt. Selvfølgelig kan man godt være syg med opkastninger, men en gang om måneden synes jeg lyder lige voldsom nok. Og det er da også synd for hende.
Jeg ville helt klart kontakte lægen.

for at det ikke er noget alvorligt.

Anmeld

22. januar 2014

Maja_4000

Line8700 skriver:

Jeg ville høre lægen om hvad deres mening er. Synes det lyder underligt. Selvfølgelig kan man godt være syg med opkastninger, men en gang om måneden synes jeg lyder lige voldsom nok. Og det er da også synd for hende.
Jeg ville helt klart kontakte lægen.

for at det ikke er noget alvorligt.

Det har jeg også tænkt på .. Men er aldrig nået længere hver gang håber vi jo at det er sidste gang ..

Sidste gang fik vi det dog alle 3, så der var der helt sikkert et eller andet i omløb .. Men jeg synes ikke de andre i bh er ligeså ramt, så det kan vel ikke være noget virus hver gang

Anmeld

22. januar 2014

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Caroline på 3 år er ret tit ramt af opkast.. Det er næsten en gang om måneden

Jeg synes at vi gør hvad vi kan for at holde det væk.. Vasker hænder osv. men alligevel bliver hun ved at blive ramt.. Vi synes ikke der er nogen sammenhæng med det hun har spist, så tænker ikke allergi..

Et det nogle som har et godt råd eller to? Synes det er så synd for hende

Jeg har ikke rigtigt noget råd andet end at spørge lægen  Det lyder mystisk med en gang om måneden, så god bedring med hende 

Anmeld

22. januar 2014

Meyer

Profilbillede for Meyer

Det kunne være I skal kikke på jeres vaske vaner, baktusserne hygger sig i vaskemaskinen. Det er vigtigt en gang om mdr. at koge sin maskine, altså vaske tom på  90 grader.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.