Er dårlig til og løfte hovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
4 svar
1 synes godt om
21. januar 2014

Anonym trådstarter

Mit barn er 4 måneder og har svært ved og løfte hovedet vi fandt ud a han var låst i ryggen så det er blevet ordnet og kan også se en lille bedring han vil helst løfte hovedet hvis han ligger i min seng hvis jeg gør det på gulvet gør han det stadig lidt men kæmper mere tænker måske gulvet er for hårdt ? Det lidt over en uge siden jeg snakkede med min sp og vi aftalte at virkelig øve og kan som sagt se en lille bedring hvor lang tid tror i der går før der sker virkelig meget føler mig som den dårligste mor at mit barn ikk kan løfte hovedet rigtig godt men tænker hele tiden hvis vi øver og øver kommer det vel gør det ikk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

det er tungt at løfte hovedet helt nede fra gulvet, så prøv at hæve hans overkrop lidt med en fast pude eller lign. Det gjorde det en del lettere for vores, og da han så var super god til at løfte deroppe fra, lagde vi ham helt ned. Så havde han ligesom fået opbygget lidt kræfter så det ikk var helt så uoverskueligt  

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

det er tungt at løfte hovedet helt nede fra gulvet, så prøv at hæve hans overkrop lidt med en fast pude eller lign. Det gjorde det en del lettere for vores, og da han så var super god til at løfte deroppe fra, lagde vi ham helt ned. Så havde han ligesom fået opbygget lidt kræfter så det ikk var helt så uoverskueligt  

Det har jeg også prøvet og der er han bare så go til det og i sengen vil han også godt dog ikk så lang tid adgangen men gør det dog men gulvet der kan man se han kæmper noget mere men vi må bare øve videre

Anmeld

21. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Det har jeg også prøvet og der er han bare så go til det og i sengen vil han også godt dog ikk så lang tid adgangen men gør det dog men gulvet der kan man se han kæmper noget mere men vi må bare øve videre

Hvis han godt kan når du hæver ham, så skal det nok komme!  

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Hvis han godt kan når du hæver ham, så skal det nok komme!  

Det kan han man tænker bare hele tiden på det må lade tankerne ligge lidt og tro på det godt kan lykkes mange tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.