Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Yurie skriver: Som overskriften siger, hvilken bruger I??Jeg har rigtig tør hud på underarmene og lidt af overarmene, jeg mener fra håndled og op på halvdelen af underarmen.Der må ikke være perfume i.tak på forhånd
Som overskriften siger, hvilken bruger I??Jeg har rigtig tør hud på underarmene og lidt af overarmene, jeg mener fra håndled og op på halvdelen af underarmen.Der må ikke være perfume i.tak på forhånd
ESV skriver: Aderma fra apotekerne kan ikke huske hvad den hedder helt præcist men den har grøn etiket
Aderma fra apotekerne kan ikke huske hvad den hedder helt præcist men den har grøn etiket
Yurie skriver: uhh den kender jeg ikke, den må jeg se på.. tak.
uhh den kender jeg ikke, den må jeg se på.. tak.
SD21 skriver: Jeg bruger den fra dermalog som er lilla - jeg sværger til den, fordi jeg har eksem på mine hænder, som normalt ikke vil gå væk, men den tager det som den eneste:-)
Jeg bruger den fra dermalog som er lilla - jeg sværger til den, fordi jeg har eksem på mine hænder, som normalt ikke vil gå væk, men den tager det som den eneste:-)
Ceridal fedtcreme. Kan købes på apoteket. Jeg vil til hver en tid anbefale en fedtcreme til tør hud.
Yurie skriver: hvor kan man købe den henne?
hvor kan man købe den henne?
modesty skriver: Ceridal fedtcreme. Kan købes på apoteket. Jeg vil til hver en tid anbefale en fedtcreme til tør hud.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128