depressiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. august 2009

Monski

Jeg er i uge 22 (21+2) og har i de seneste uger været meget depressiv, jeg bliver ked af meget hurtigt og er meget sjældent glad.
Jeg har tidligere haft en depression i et års tid men den stoppede da jeg blev gravid, jeg er meget bange for at den er ved at komme tilbage.
Jeg tænker selvfølgelig også på om det bare en den fysiske forandring der også påvirker mig psygisk.
Er der nogen af jer der har oplevet det eller kan give nogen råd til hvad jeg kan gøre? 

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

TbCp

Monski skriver:

Jeg er i uge 22 (21+2) og har i de seneste uger været meget depressiv, jeg bliver ked af meget hurtigt og er meget sjældent glad.
Jeg har tidligere haft en depression i et års tid men den stoppede da jeg blev gravid, jeg er meget bange for at den er ved at komme tilbage.
Jeg tænker selvfølgelig også på om det bare en den fysiske forandring der også påvirker mig psygisk.
Er der nogen af jer der har oplevet det eller kan give nogen råd til hvad jeg kan gøre? 

Håber i kan hjælpe

Jeg var meget bange for at få en fødselsdepression da jeg tidligere har været meget depressiv (får medicin nu og har det godt). Jeg fortalte det til min jordmoder som sørgede for at jeg meget tidligt fik besøg af sundhedsplejersken.
Hun kom 7-8 uger før termin så hun allerede der var med inden over. Det var meningen hun skulle komme flere gange inden fødslen, men jeg fødte før tid så hun nåede kun at komme en gang.
Jeg vil foreslå dig enten at snakke med jordmoder eller læge, og fortælle præcis hvordan du har det og fortæl at du før har haft en depression.
Jeg synes det er meget vigtigt at du får hjælp hvis det skulle vise sig at du har en depression igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.