Sjove overraskelser til konfirmation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.023 visninger
3 svar
2 synes godt om
21. januar 2014

EnSødMor

kærestens lille søster skal konfirmeres til Maj, derfor mangler vi inspiration til hvad vi kan overraske med af sjove ting... Vi har ikke mange billeder af hende, men lidt... ;-) 

manden er 18 år ældre end hans lille søster så han har aldrig boet hjemme samtidig med hende, så han kan ikke huske nogle særlige ord, ting eller andet hun har sagt... ;-) 

Hjælp søges, hvad gør han?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Loa

EnSødMor skriver:

kærestens lille søster skal konfirmeres til Maj, derfor mangler vi inspiration til hvad vi kan overraske med af sjove ting... Vi har ikke mange billeder af hende, men lidt... ;-) 

manden er 18 år ældre end hans lille søster så han har aldrig boet hjemme samtidig med hende, så han kan ikke huske nogle særlige ord, ting eller andet hun har sagt... ;-) 

Har de andre søskende?
Ellers spørg deres forældre...

Eller hvis i ved der er nogle gode veninder som kan holde tæt

Anmeld

22. januar 2014

FamilenStorm

EnSødMor skriver:

Da min mindste søster i sin tid skulle konfirmeres, gjorde vi meget ud af at nu gik hun jo ind i de voknes rækker, hvilket betød at der lige var nogle prøver hun skulle igennem..
Hun skulle bl.a. Kunne sy en knap fast i et stykke stof, udvælge de rigtige ingredienser til en frikadellefars, smage lidt rødvin, sætte et kondom på en banan, osv.. Imens gav vi hende nogle små sjove visdom med på vejen til hver udfordring.. Det var der meget sjovt omkring :-)

Men nu tager vi også mange ting afslappet i min familie :-)

Anmeld

22. januar 2014

BabyMus

FamilenStorm skriver:

Da min mindste søster i sin tid skulle konfirmeres, gjorde vi meget ud af at nu gik hun jo ind i de voknes rækker, hvilket betød at der lige var nogle prøver hun skulle igennem..
Hun skulle bl.a. Kunne sy en knap fast i et stykke stof, udvælge de rigtige ingredienser til en frikadellefars, smage lidt rødvin, sætte et kondom på en banan, osv.. Imens gav vi hende nogle små sjove visdom med på vejen til hver udfordring.. Det var der meget sjovt omkring :-)

Men nu tager vi også mange ting afslappet i min familie :-)

Ej hvor var det dog bare en god ide! Det er da meget sjovt fundet på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.