Bløder fra endetarmen :'/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
9 svar
7 synes godt om
21. januar 2014

Anonym trådstarter

Pinligt emne, derfor anonym .

Jeg er ikke gravid og er 22år .

Jeg var på wc til aften og der var blod på papiret fra endetarmen .  Ikke voldsomt meget, men det var der og det bliver stadig lidt ved . Ganske lidt nu .

Er så bange og frustreret . Hvad kan det dog være?

Det svider i endetarms åbningen og har gjort det de sidste par dage . Intet nyt ellers i afføring eller noget .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Maria2608

Jeg vil kontakte lægen Imorgen 

Anmeld

21. januar 2014

FamilenStorm

Anonym skriver:

Jeg var på wc til aften og der var blod på papiret fra endetarmen .  Ikke voldsomt meget, men det var der og det bliver stadig lidt ved . Ganske lidt nu .

Det svider i endetarms åbningen og har gjort det de sidste par dage . Intet nyt ellers i afføring eller noget .

Det eneste jeg lige kan komme i tanke om er at det kan være en rift eller en hæmoride..

Hvis det stadig bløder i morgen, vil jeg gi lægen et kald..

Anmeld

21. januar 2014

Anonymor1

Jeg tænker det sagtens "bare" kan være en rift eller en hæmoride? Umiddelbart mener jeg at have hørt at der skal være blod i selve afføringen før det kan være rigtig alvorligt - men jeg er ikke læge, så jeg ved det ikke, og hvis du er utryg og bange synes jeg du skal ringe til din læge imorgen og forhøre dig 

Held og lykke! 

Anmeld

21. januar 2014

Michella2

Anonym skriver:

Lyder som en rift du har fået, eller også kan det være hæmorider 

Hvis det fortsætter ville jeg klart ringe til lægen.. Har selv prøvet det, men det var dog bare en rift, og så længe det ikke fosser ud med blod, og blodet er friskt, så vent og se tiden an 

Anmeld

21. januar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Det er med al sandsynlighed en hæmorroide, helt almindeligt og helt uskadeligt.

Anmeld

21. januar 2014

Annette A

Jeg tænker også hæmoride eller rift også fordi du skriver det svider. I din alder havde jeg det også og troede det var noget alvorligt men ja det var "bare" en hæmoride og ja har det stadig en gang imellem endnu. Men ja man skal altid lige få lægens ord for hvad det er så man er helt sikker.

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar ! Det er dejligt at hører

jeg har på akavet vis set det i et spejl , jeg har en lille rift ved åbningen , men utrolig det kan gære så ondt . 

SkaL man være i ro med sex mon ?

Anmeld

21. januar 2014

Muffinmus

kernerig kost kan f.eks godt give lidt rifter....

sex er ok, så længe du holder dig fra sport i 2'eren mens du har riften

Anmeld

21. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Min veninde oplevede nogenlunde det samme. Hun blødte så meget voldsomt og hun var bange for det var endetarmskræft, men det viste sig at være en endetarmsinfektion som i de fleste tilfælde går væk af sig selv. Men det skulle det gerne gøre i løbet af et par dage.
Det kan selvfølgelig også være en masse andre ting som fx hæmoroider. Så smut forbi lægen imorgen så bliver du mere afklaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.