Ved ikke om nogen af jer kan huske, at da for noget tid siden var blevet lavet en tråd om, at min mor og svigerfar måske var blevet kærester, og om hvordan jeg havde det omkring det, nu hvor vi pt. bor hos svigerfar.
Svaret var, at det var de. Nu kommer så det der driver mig til vanvid!! Jeg har jo måtte respektere deres forhold selvom det egentlig hænger mig langt ud af halsen, vi har haft en snak om hvordan både min partner men også hvordan jeg selv har det med det. Og alle har fået sagt det de gerne vil sige og tingene kører egentlig rigtig fint på trods af at jeg/vi ikke bryder os om at de danner par. Nå men jeg har jo selvfølgelig ikke blandet mig i deres forhold eller noget som helst men her til aften føler jeg at min svigerfar blander sig i mit og min mands forhold! Det startede fordi jeg sad nede i sofaen med vores ene datter og prøvede at få hende til at falde lidt til ro. Pludselig kan jeg høre min anden datter smider noget på gulvet og jeg kigger op og ser hun har haft fat i noget jord fra en plante og nu der jord på gulvet. Så kigger min mand ud fra køkkenet enormt dømmende hen på mig og siger skaaat!!? som om at jeg bare havde ladet hende gøre det?? Jeg siger så til ham hvorfor han siger sådan og jeg begynder at vrisse lidt af ham fordi jeg blev sur over den beskyldning. I samme øjeblik jeg vrisser af ham stikker svigerfar på en provokerende måde sine fingre i ørene. Derefter går han sin vej. Jeg kigger hen på min mand og spørg så om der er noget galt om han er sur eller et eller andet. Og får så afvide at hvis ikke jeg har lagt mærke til det, så går han hver gang jeg vrisser af min mand. Det fint nok at han går men ligefrem at stikke fingerne i ørene!!!
Ej det pisser mig bare helt vildt af! Følte virkelig at jeg ikke kunne få lov og blive irriteret på min egen mand i mit eget hjem!! Jeg stikker sku da heller ikke fingerne i ørene når min mor og ham vrisser af hinanden.. Måske jeg er sart men kunne bare mærke at det irriteret mig helt vildt!!
Anmeld