PKS, hvornår på Herlev Sygehus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.839 visninger
11 svar
2 synes godt om
21. januar 2014

MetteS81

Hej med jer,

Jeg ved allerede nu, at jeg skal have kejsersnit, da mit bækken ikke var stort nok ved sidste fødsel...jeg skal føde på Herlev hospital. Er der nogen af jer, der har prøvet at få PKS der? Hvor lang tid før termin skete det for jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

A.n.onym.

MetteS81 skriver:

Hej med jer,

Jeg ved allerede nu, at jeg skal have kejsersnit, da mit bækken ikke var stort nok ved sidste fødsel...jeg skal føde på Herlev hospital. Er der nogen af jer, der har prøvet at få PKS der? Hvor lang tid før termin skete det for jer?

Jeg fik tid 5 dage før termin - det var i 2010 så ved ikke om det er lavet om (fødte dog før pga. Vandafgang)

Anmeld

21. januar 2014

MetteS81

MommyK skriver:

Jeg fik tid 5 dage før termin - det var i 2010 så ved ikke om det er lavet om (fødte dog før pga. Vandafgang)

Ok, tak for svar  jeg er lidt nervøs for hvis vandet går før pks, men tænker at det så bare blir et aks istedet...skete det for dig, eller fødte du vaginalt istedet?  

Anmeld

21. januar 2014

Lykke:)

MetteS81 skriver:

Ok, tak for svar  jeg er lidt nervøs for hvis vandet går før pks, men tænker at det så bare blir et aks istedet...skete det for dig, eller fødte du vaginalt istedet?  

Jeg fik at vide, at hvis man ikke når frem til den planlagte dato får man "akut"

Anmeld

22. januar 2014

A.n.onym.

MetteS81 skriver:

Jeg fik det man vel kalder aks, men da vandet sev og min søn havde det fint - så var det ikke mere akut end at vi selv tog derind og vi havde en times tid før vi skulle på operationsgangen - så min kæreste kunne nå at hente kamera mv. Derhjemme. selvf. Er det ikke optimalt men det føltes ikke akut-akut. 

Anmeld

22. januar 2014

A.n.onym.

....Min søn lå med hovedet op OG jeg havde ikke nok plads i mit bækken til en sædefødsel så det skulle være kejsersnit uanset hvad

Anmeld

22. januar 2014

MetteS81

Lykke:) skriver:

Jeg fik at vide, at hvis man ikke når frem til den planlagte dato får man "akut"

Ok  Tak for dit svar...har ikke prøvet pks før, og det er rart at være lidt forberedt på det hele inden samtale med jordmoderen 

Anmeld

22. januar 2014

MetteS81

MommyK skriver:

Jeg fik det man vel kalder aks, men da vandet sev og min søn havde det fint - så var det ikke mere akut end at vi selv tog derind og vi havde en times tid før vi skulle på operationsgangen - så min kæreste kunne nå at hente kamera mv. Derhjemme. selvf. Er det ikke optimalt men det føltes ikke akut-akut. 

Ok...er nervøs for om fødslen 2. gang går vildt stærkt, og det blir meget tjuhej, NU skal vi afsted....sådan er det gået for de fleste 2. gangs gravide jeg kender. Godt hospitalet er tæt på! 

Anmeld

22. januar 2014

MetteS81

MommyK skriver:

....Min søn lå med hovedet op OG jeg havde ikke nok plads i mit bækken til en sædefødsel så det skulle være kejsersnit uanset hvad

Mit bækken er heller ikke stort nok, så det skal også være kejsersnit...han/hun kan ikke komme ud uden. Håber jeg går tiden ud til kejsersnittet, og ikke skal ind og have aks. 

Anmeld

22. januar 2014

D-Micka

Jeg fik pks 8 dage før termin på Herlev.. Det er lidt forskelligt person til person da de kun laver pks om tirsdagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.